La Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca té per objecte el foment i la promoció de l'activitat esportiva de base, juntament amb activitats de lleure, d'esplai i cultural, complementàries de l'objecte anterior.
També són objecte de la Fundació els projectes de caire social i no lucratiu vinculats amb les activitats esportives. Per això els hi fem saber que la comissió de pares i mares i membres de la Fundació amb ganes de fomentar la part més social i cultural, convoca el II CONCURS DE PINTURA I DIBUIX. Els dibuixos guanyadors formaran part del calendari 2012 de la Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca
BASES:
10. L’acte de lliurament de premis es durà a terme el dia 16 de desembre del 2011 a les 19'00h.
11. Tots els treballs presentats estaran exposats a la pàgina web de la Fundació
www.fundacioatleticvilafranca.cat
12. Tots els treballs passaran a ser propietat de la Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca i en el cas dels treballs guanyadors, també podran ser reproduïts i editats.
13. La presentació dels originals pressuposa l’acceptació íntegra d’aquestes bases.
14. Qualsevol eventualitat no prevista en aquestes bases serà resolta per la comissió organitzadora o el jurat segons quina sigui la seva competència.