El passat 30 de Maig un grup de tècnics de porters de la Fundació, format per Xavi Arnau , en Senén i en Pau, es van desplaçar a les instal·lacions de " La Bascula " de  Barcelona on el club de l'U. E. Sants  entrena i juga, per realitzar un clínic específic de porters.

Aquest any és la quarta edició en la qual es porta a terme aquest intercanvi de clubs que es fa un any a cada població.

Es van exposar diversos exercicis analítics i globals per part dels diferents grups tècnics; van treure molt bones conclusions i idees per poder millorar en el dia a dia amb la intenció d’aplicar nous sistemes d'entrenament i exercicis diferents dels habituals.

En acabar el clínic, la quinzena de porters ( de categories benjamins i alevins ) van rebre un diploma acreditatiu de l´assistència al clínic i els tècnics un petit detall de record. Esperem que aquest intercanvi sigui un punt i seguit cada final de temporada. Gràcies Xavi Arnau i Salvador (tècnic del Sants).

Pau