IMG 1011

El passat dia 4 de maig tres entrenadors de la Fundació At. Vilafranca Josep Romagosa, Marc Andreu i Dani Gonzalez van assistir a les instal·lacions de la masia (FC Barcelona) a una xerrada i a unes practiques amb el il·lustre Paco Seirulo.

En la xerrada els hi van ensenyar el seu sistema de joc, una de les coses que tenien clares era confiar sempre en el que un creu, sigui quin sigui el resultat i no baixar mai els braços. Una de les bases era el joc amb pilota i el joc sense pilota també es va parlar dels objectius de la organització del nostre equip, els tipus de superioritats: numèriques, qualitatives i posicionals. Molt importants en el seu sistema de joc.

Una de les coses mes importants que ens van ensenyar era els 6 tipus de recolzaments: recolzament d’emergència, recolzament de continuïtat, recolzament de atracció, recolzament de progressió, recolzament a l’home i recolzament de finalització.

Al acabar la xerrada ens van dir unes de las frases que per ells és el seu emblema, la seva frase motivadora que es la següent:

“Me lo contaron y lo olvide, lo vi y lo entendí, lo hice y lo aprendí”

Després de la xerrada varem anar al camp número 5 a efectuar uns entrenaments en els quals teníem un circuit de dos exercicis en els quals es treballava els 6 tipus de recolzaments esmenats anteriorment. Finalment varem fer un partidet amb molt bona experiència amb un gran, en Paco Seirulo.