Gava "G" - F.E. Atlètic "A"

Gavà

Mpal. Can Torello

Gava "G"
F.E. Atlètic "A"

El Gavà ens posa les coses difícils amb un joc de molta lluita i contacte.

La visita al Baix Llobregat comporta tres punts més que ens fan estar a la part alta de la classificació i que ens porta a retrobar-nos amb la victòria després de l’aturada de la passada setmana.

Va ser un encontre fort amb diversos aspectes. Des de les pilotes, exageradament inflades, al rival, amb un joc de contacte i intimidació, passant per l’àrbitre, amb poca decisió per tallar algunes accions dures dels locals. Tot i així, el partit va estar controlat en tot moment pel nostre equip i, només la falta d’encert de cara a la porteria del Gavà, va evitar un resultat molt més ampli i còmode.

És destacable el gran treball i sacrifici, que duen a terme els nostres jugadors enfront dels rivals, en l’aspecte defensiu i que fa que sigui el tercer partit d’aquesta temporada que deixen el marcador en contra a 0. I no creieu que és perquè els nostres porters fan multitud de parades decisives (que també n’hi han algunes) si no que és deu a la pressió i concentració de tot l’equip; comença pels davanters, treballant la pressió quan els contraris surten amb pilota des el darrera, passa pel mig camp, amb col·locació i impedint espais, i acaba amb els defenses, amb concentració i anticipació quan fan passades llargues des el darrera. Realment, el futbol és un joc d’equip; tots guanyen i tots perden quan tots treballen. Si ens afinem un xic de cara al gol, podem fer una temporada molt bona.

Apa, som-hi.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives (porter), Joan Montserrat , Oscar Palomo, Gerard Palau, Pau Esteve (1), M.Tachaoute, Xavi Colomer, Miquel Casas, Guillem Vallès (1), Julen Torres (1)  i Marc Vàzquez .