Vilanova "C" - F.E. Atlètic "A"

Gener
Vilanova i la Geltrú

Mpal. Vilanova i la Geltrú

Vilanova "C"
F.E. Atlètic "A"

En un partit amb clares connotacions de “derby”, com sempre que s’enfronten equips de Vilanova i Vilafranca, el resultat va ser de regust dolç pels del Garraf i amarg per la Fundació.

El Vilanova va plantejar un encontre amb uns jugadors que anaven a totes i no deixaven cap pilota per perduda i van assolir un resultat que satisfeia els seus anhels. Per contra, els de l’Atlètic no van saber donar continuïtat al seu joc de circulació  constant de pilota i només ho van aplicar en petites dosis que no van ser suficients per emportar-se els tres punts. Si a això afegim el desencert cara a porteria i la poca intensitat, amb puntuals excepcions, en el treball necessari per superar al contrari, tindrem l’explicació del desencís que ens va provocar el resultat final. Hem de fer ressenya també d’alguna baixa important abans del partit i de dos lesionats per accions del joc que van trastocar els plantejaments previs i que van obligar a variacions tàctiques sobre la marxa.

Amb això no pretenem justificar el pobre resultat obtingut però si que és necessari fer-ne esment per conèixer tots els elements que hi van incidir.

Desitgem que els anhels de bon joc expressats abans de fi d’any es facin realitat ben aviat i podem tornar a gaudir del gran futbol que ja ens havien ensenyat aquest Aleví A.

Apa, tornem-hi que no ha estat res.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat, Oscar Palomo, Alex Atienza , Gerard Palau (2), Edgar De La Rubia (1), Pau Esteve, Guillem Vallés,, Miquel Casas (1) i Julen Torres.