F.E. Atlètic "A" - Stoitchkov "A"

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Stoitchkov "A"

Victòria clara en un partit passat per aigua tres quartes parts del temps en el qual el millor va ser el resultat i l’esportivitat dels dos equips.

Veient l’amplitud del marcador, podem creure que el partit va ser senzill i sense complicacions però res més lluny de la realitat. Els visitants van fer un molt bon partit i van lluitar fins el final amb jugadors de qualitat i treballadors, però amb poca banqueta; tant sols un canvi en un partit de molta exigència física per la pluja constant. És poca teia per superar un equip que acostuma a fer circular la pilota i que obliga al contrari a una gran despesa física per compensar la mobilitat dels nostres.

En quant al joc de l’Atlètic, hem de dir que va ser un partit amb moltes intermitències i sense una línia continuada de bon futbol; pot ser, com ja hem esmentat abans, que la molesta pluja hi tingui quelcom a veure però encara no es veu aquell alt nivell de joc que veiem a les primeres jornades i que tant ens feia gaudir. Certament es veuen pinzellades de gran futbol però puntuals i amb poca persistència i toca apel·lar a la constància i al treball per assolir-ho. Som-hi dons, que resta poc més que la segona volta i toca apretar de valent per no deixar que cap rival ens superi amb bon joc ja que, ho hem vist, els nostres alevins en saben molt de fer futbol i han de ser capaços de tornar a pujar aquest graó de tenacitat que els falta per arribar-hi.

ALINEACIÓ

GOLS

VIVES MARTÍ, SERGI

VAZQUEZ SANCHEZ, MARC (10')