blanca subur
Blanca "B"
F.E. Atlètic "A"

Malgrat el fred intens, els nostres agafen bona temperatura assolint un ampli triomf sense encaixar cap gol en el darrer encontre de la primera volta.

Partit amb poca història en el qual els nostres alevins, un cop sentenciat el matx a partir de la mitja part, es van dedicar més a agradar-se individualment que no pas a fer un futbol seriós i acadèmic que hagués significat un resultat de vertader escàndol. Entre el fred viu i les ganes de acabar ràpid el partit per poder-se retornar amb una dutxa ben calenta, els jugadors de l’Atlètic van deixar anar les seves essències tècniques més exquisides i gaudien amb passades impossibles al company o jugades de tota mena per lluïment personal. La situació ho permetia i jugadors amb poc protagonisme en altres partits, en aquest van poder demostrar la seva qualitat per gaudi i joia dels familiars, alguns embolcallats amb mantes, a la grada del camp de Pins Bens.

Ara a encarar la segona volta amb el convenciment que s’ha de treballar molt i que ningú posa res fàcil. Els propis jugadors, amb la seva dedicació i voluntat, són els que marquen el camí a seguir i han de ser conscients que sense feina no hi ha guanys i, com els va dir el “mister”, els que tindran més protagonisme seran els que més treballin.

Som-hi dons, a la feina i a apretar de valent.

ALINEACIÓ

GOLS

VIVES MARTÍ, SERGI (porter)

RUBIA, DELA PEREZ, EDGAR (12')