F.E. Atlètic "A" - Olerdola "A"

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Olerdola "A"

Partit de rivalitat comarcal que cap al final es decanta clarament pels interessos locals.

Un Base Olèrdola més preocupat de defensar-se per no rebre gols que no pas de construir joc per marcar-ne, es va trobar al darrer quart amb un3 a1 que els va fer albirar alguna esperança d’aconseguir quelcom positiu però llavors va encaixar tres gols molt seguits que van deixar el marcador en el6 a1 definitiu.

No va ser un bonic partit el d’aquesta jornada ja que els nostres jugadors no van saber interpretar les consignes dels tècnics que van voler provar nous posicionaments per tal de millorar la polivalència, principalment en les línies ofensives. La intensitat havia de ser molt més present per no deixar que els visitants es reorganitzessin quan perdien la possessió de la pilota però no hi havia suficient agilitat i això feia que, a l’hora d’anar a l’atac, els espais fossin molt petits i la precipitació provocava moltes pèrdues de pilota.

Són partits complicats i dificils de tirar endavant però estem convençuts que el bon futbol apareixerà quan sigui necessari per tal de superar els contraris.

Alineació(entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat, Oscar Palomo(1), Alex Atienza, Gerard Palau, Edgar De La Rubia(1), Guillem Vallés,, Miquel Casas, Xavi Colomer (1), Pau Esteve(2) i M. Tachaoute (1).