20 ribes
Ribes "A"
F.E. Atlètic "A"

Partit de molta tensió que va necessitar de la màxima concentració i actitud per part de tots els jugadors de l’Aleví A, els quals mereixen el nostre més gran reconeixement.

Va ser un partit d’aquells que et fa sentir fortes i intenses emocions. Es notava abans de començar el partit que era un enfrontament “diferent”. Es palpava la tensió i els nervis en els jugadors i pares i, per això, la xerrada de l’entrenador va ser més llarga que de costum, amb especial incidència en els temes d’actitud més que no pas en els tècnics, intentant que el cap passés pel damunt del cor i el convenciment que quan es dóna tot, les coses acaben sortint.

Un cop al camp, lluita sense treva des del primer minut i molta intensitat, al límit del reglament, per part dels locals. Aquí es va veure el treball de l’entrenador que va fer que els nostres no defallissin i, quan ja no podien més, força ànims i aixecar l’esperit i l’autoestima per seguir endavant. Els jugadors de l’Atlètic no van perdre la cara al partit en cap moment i no van deixar que les circumstàncies negatives els descentressin. Tots, del primer a l’últim, es mereixen el nostre millor elogi. Chapeau, nois per la vostra actitud.

Futbolísticament no va ser un partit de qualitat però si algú va deixar unes quantes pinzellades de bon futbol, aquest va ser el nostre aleví. Tot és vàlid; ja ho sabem, però doneu-me futbol creatiu i de combinació abans que pilotada amunt i a córrer. Això no vol dir que els jugadors del Ribes no tinguin qualitat; i tant si en tenen però, amb una altra aposta tècnica, els podria lluir millor. En fi, quedem-nos amb que els nostres alevins van saber tirar endavant un encontre dels més difícils que poden trobar-se i que, en l’eliminatòria individual, n’han sortit guanyadors.

Alineació(entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat, Oscar Palomo, Gerard Palau(1), Edgar De La Rubia, Guillem Vallès, Miquel Casas, Xavi Colomer, Pau Esteve, M. Tachaoute i Julen Torres.

P.D.: Des d’aquí, el nostre més sentit condol al nostre jugador Gerard Palau i a la seva família, per la mort del seu avi, el sr. Jaume Palau (d.e.p.). Ànims Gerard.