24 la pobla
F.E. Atlètic "A"
La Pobla "A"

Tot i no fer un partit gaire complert, a la segona part es concreta la superioritat dels nostres.

En començar el partit, semblava que podríem assolir un resultat d’escàndol ja que al minut 5 el marcador era de 2 a 0, però altra vegada (una més) la falta de concentració en el joc i el poc respecte cap al rival fa aparèixer el dubte sobre la capacitat d’alguns jugadors i les seves possibilitats per assolir protagonisme en l’equip.

La Pobla de Claramunt va empatar a 2 i ni així hi va haver reacció dels locals que es dedicaven més a intentar resoldre el partit per les accions individuals que no pas pel joc col·lectiu amb xuts poc precisos per l’ansietat i la precipitació de voler resoldre amb rapidesa. Només un innocent penal va permetre anar-nos al descans amb avantatge d’un gol, 3-2.

En la represa, amb millor disposició i buscant més els espais, es va millorar en les ajudes i la finalització, la qual cosa es va veure reflectida en el marcador i, al mateix temps, en l’aspecte defensiu tampoc es va passar per gaires situacions compromeses. Els poblencs són un equip de primer any que no van poder plantar cara al nostre, més experimentat i físicament superior, però en les seves possibilitats van fer un partit molt correcte i esportiu.

En quant als nostres, ens cal treballar molt més l’aspecte de treball constant i de conjunt, pensant més en l’equip i menys en les individualitats. Hi ha feina per fer i no resten gaires jornades. Si ens concentrem en allò que hem estat practicant i hem fet correctament en els entrenaments, tot serà molt més fàcil i les satisfaccions supliran els desencisos. Apa, a la feina.

Alineació(entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat(1), Oscar Palomo, Gerard Palau, Edgar DeLa Rubia(1), Guillem Vallès, Alex Atienza, Miquel Casas (4), Xavi Colomer, Pau Esteve (2), M. Tachaoute, Julen Torres (1) i Roger Serdà (1).