26 vilanova
F.E. Atlètic "A"
Vilanova "C"

Els del barri marítim, amb un equip jove però amb diversos jugadors de molta projecció, no poden plantar cara a un equip que va semblar una muntanya russa, estones de futbol de vertigen combinades amb episodis gairebé apàtics.

Hi havia ganes de fer un bon partit i aconseguir una clara victòria enfront d’un equip que al seu camp, tot i tenir nosaltres multitud d’oportunitats, va aconseguir empatar després de molt treballar. Ja d’entrada ens va sorprendre alguna absència de jugadors de segon any amb major físic que van jugar a la primera volta però que, en canvi, aquí tots eren de primer any, malgrat la seva qualitat.

Per superar als nois de l’Atlètic és necessari, a més de jugar molt bé, poder plantar-lis cara també en l’apartat físic ja que són tots de segon any i, deixant de banda alguna excepció, la presència en alçada i envergadura era bastant favorable a l’equip local.

En l’aspecte purament futbolístic destacar, com ressenyàvem al principi, els episodis de gran joc i rapidesa de moviments combinats amb aquells altres d’autocomplaença o contagi del joc poc viu dels visitants, tal vegada provocat per la claredat del marcador. Així va ser que van anar caient gols, l'un darrera l'altre, sense que el Vilanova podés fer res per aturar-ho, ni tant sols quan davallava el ritme de partit. Estem convençuts que, com ja hem vist en altres partits de màxima exigència, quan faci falta no baixaran la intensitat i la concentració adients per tirar endavant. A tota vela.

Alineació(entre parèntesi, els gols): ): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat(2), Oscar Palomo, Gerard Palau (1), Edgar DeLa Rubia(2), Guillem Vallès, Alex Atienza (1), Miquel Casas (2), Xavi Colomer (2), Pau Esteve, M. Tachaoute (1) i Julen Torres.