27 cubelles1
Cubelles "B"
F.E. Atlètic "A"

Partit d’emocions intenses per la incertesa del marcador i la intensitat en el joc però que es va decantar clarament a favor de l’Atlètic després del descans en una segona part de manual del bon futbol.

Diumenge al matí d’alta temperatura en tots els aspectes, meteorològics i esportius, que ens va portar al Garraf en un dels partits importants de la temporada, ja que els equips del Cubelles gaudeixen d’aquell pedigrí de bon futbol i quasi sempre estan en les parts altes de les classificacions.

En començar el partit, ben aviat es va veure que els nervis tenien al nostre equip tenallat i sense la fluïdesa necessària per plantar-li cara a un equip amb molta intensitat i que no baixava la guàrdia en cap moment. Als nostres els faltava alguna cosa que els fes pujar un parell de marxes més en la pressió i la circulació de la pilota i la van trobar. Amb el marcador en contra, 1 a 0, arriba el descans; cap al vestidor i feina per l’equip tècnic de cara a buscar el revulsiu que canviés el signe del partit. La xerrada de l’entrenador i principalment la del coordinador, Jaume, havien de fer creure als jugadors en les seves possibilitats i realment van assolir l’efecte que es buscava.

Com si d’un mitjó es tractés, se li va donar el tomb al partit. Les oportunitats clares pels nostres apareixien i els dubtes per l’equip contrari, també. La pressió ben executada de l’Atlètic provocava constants pèrdues de pilota al Cubelles, que ja no tenia el control del partit, i la precipitació per recuperar-la obria molts espais a la seva defensa amb clares oportunitats pels nostres. D’aquí van venir tres gols que valen el seu pes en or de cara a donar-nos tres punts que poden ser vitals.

A tomb de tot allò que sempre diem de la feina dels entrenaments, comentar-vos que el treball acaba sortint i aquí n’hi ha una mostra. Ja fa unes quantes setmanes que tots els jugadors sense excepció, vénen preparant els partits amb una intensitat molt alta i els resultats van apareixent. Hem de seguir en aquesta línia i no perdre la concentració. El premi al treball i la constància, d’una forma o altra, està a l’abast de l’equip. No s’ha d’afluixar gens ni mica.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives (porter), Joan Montserrat, Oscar Palomo, Àlex Atienza, Guillem Vallès, Gerard Palau, Edgar DeLa Rubia, Miquel Casas, Xavi Colomer (1), Pau Esteve (1), M. Tachaoute  i Julen Torres (1).

Al final del partit, tot l’equip va dedicar-li la victòria al jugador Oscar i principalment al seu avi que ens va deixar aquesta setmana. El nostre condol a tota la família.