29 stoitxkov
Stoitchkov "A"
F.E. Atlètic "A"

Partit sense complicacions en una tarda de dissabte molt tranquila al Municipal de l'Espirall.

Va ser un derbi bastant "light" i que va servir per fer proves de noves situacions tàctiques de cara a futur i, al mateix temps, per potenciar la polivalència dels jugadors. A destacar que es va deixar la porteria pròpia a zero, tot i que els jugadors de l'Stoitchkov intentaven xutar des de qualsevol posició ja que en  jugades de conjunt no aconseguien acostar-se el suficient per tenir opcions clares.

De fet, la pressió ja l'iniciava el punta en la sortida des de la seva defensa amb bastantes pilotes recuperades que els interiors, ben oberts i atents a l'anticipació sovint aprofitaven per tenir situacions ofensives clares. Tanmateix, quan els locals es decidien per treure de porta en llarg, els nostres mig centre i defensa, ben col·locats, quasi sempre guanyaven la posició als contraris i recuperaven la possessió de la pilota. Tot entra dins de les proves que esmentàvem i que han de servir per properes temporades, amb el canvi de F7 a F11 ja en categoria infantil, per millorar posicionaments i cobrir els diferents espais que es generen amb el canvi.

La propera setmana tenim el darrer partit de Lliga, variant l'horari habitual dels partits de casa, que passa a jugar-se el dissabte a les 11 h., per encarar seguidament un torneig a Rialp i preparar el final de la temporada. Apa, som-hi, que això s’acaba.

Alineació(entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat(1), Oscar Palomo, Gerard Palau, Edgar DeLa Rubia(1), Guillem Vallès (1), Alex Atienza (1), Miquel Casas, Xavi Colomer, Pau Esteve (1), M. Tachaoute, Julen Torres i Roger Cerdà (1).