30 blanca subur-1
F.E. Atlètic "A"
Blanca "B"

Aquest resultat ens col•loca en el tercer graó del podi de la classificació final amb els tres primers equips separats per només dos punts.

Un campionat amb molta igualtat que no s’ha resolt fins la darrera jornada i que veia a quatre equips amb opcions de quedar campió en l’últim partit. A la part baixa, també tres equips lluitaven fins el darrer minut per evitar el descens de categoria.

En quant al partit, poca cosa a destacar en quant el joc; en tot cas, fer esment un cop més de la quantitat d’ocasions fallades pels nostres i que, amb un xic més d’encert, parlaríem d’un resultat d’escàndol. La Blanca Subur era un dels equips implicats en el descens i van venir a fer un partit d’intensitat i pressionant totes les sortides de pilota encara que la major qualitat dels atlètics aviat es va imposar i les forces dels visitants van anar disminuint a mida que passaven els minuts. Amb el partit ja decidit, igual que en el de la primera volta a Pins Bens, van aparèixer les males arts per part d’algun jugador riberenc (pot ser fruit de la impotència i els nervis) que des de la banqueta no van saber o voler aturar. Per sort, no hi van haver conseqüències físiques posteriors a les entrades violentes i el partit va acabar sense més incidències. Coses del futbol que es podrien millorar.

Només ens resta acomiadar la lliga felicitant a tots els equips per la disputada competició que han dut a terme i especialment al Ribes com a campió d’aquesta. Tanmateix ens sap greu el darrer lloc dels nostres veïns del Base Olèrdola ja que hi tenim bons amics i és una llàstima que no hagin pogut aguantar la categoria. Ànims, companys; l'any que ve, més.

Ah i no creieu pas que us escapareu de l'escrit de resum i comiat de la temporada, no, no. Aviat estara enllestit; sera abans del començament de la propera temporada.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo (porters), Joan Montserrat, Oscar Palomo, Àlex Atienza (1), Guillem Vallès, Gerard Palau (1), Edgar DeLa Rubia (1), Miquel Casas (1), Xavi Colomer, Pau Esteve, M. Tachaoute (2) i Julen Torres.

El cap de setmana vinent tenim un torneig amb equips de molt prestigi (Nàstic, Escola Barça i Espanyol) a Rialp al Pallars Jussà. Esperem fer-hi un bon paper, si més no, deixant constància del gran futbol que té aquest equip de l’aleví A. Per gaudir-ne.