Olerdola "A" - F.E. Atlètic "A"

Octubre
Moja

Mpal. Els Pins

Olerdola "A"
F.E. Atlètic "A"

Victòria ajustada de l'Aleví A que fa que continuem imbatuts i en el cap de la classificació.

La crònica d’avui, si ens entestem en ser molt, molt, molt positius, la podríem deixar en una sola frase:

Tres punts més que fan que continuï l'imbatibiltat.

La veritat és que aquest derbi enfront del Base Olèrdola no ens va deixar un bon regust pel joc pobre i sense imaginació que es va veure al camp de F-7 de Moja. Entre les reduïdes dimensions del terreny de joc, el tancament defensiu dels locals i les poques idees dels nostres, es va escenificar un partit de molt poca qualitat i que va fer que l'Atlètic es contagiés de molts inconvenients que impedien desenvolupar el bon joc a què ens havíem acostumat en anteriors jornades del nostre equip. Ja avisàvem que els partits es guanyen amb treball i sacrifici i, per més que els tècnics han insistit en aquest aspecte per tal de canviar la dinàmica del joc (vegeu foto), no ho han aconseguit.

El Base Olèrdola ha sortit a fer el seu partit i amb una motivació que tenia un plus d’afegit per tractar-se d’un partit de rivalitat, es veia afavorit per les petites dimensions del camp a l’hora de tancar espais i provocar el joc precipitat dels visitants. I l’àrbitre ?. Bé, gràcies.

En fi, que als tècnics se’ls ha girat feina per mirar de tornar al camí del bon joc i inculcar el treball com l’eina que ens faci arribar a assolir els objectius de la temporada.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat (1) , Oscar Palomo, Alex Atienza , Edgar De La Rubia (1), Pau Esteve (1), Gerard Palau, M.Tachaoute, Guillem Vallés, Xavi Colomer(1), Julen Torres i Marc Vàzquez (1).