F.E. Atlètic "B" - Gava "D"
Diumenge 1

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Gava "D"

El lider ha demostrat per què ho ès.

Partit jugat davant del lider del grup, i jugat amb una intensitat brutal, de fet el Gavà és el millor equip que ha passat pel Municipal, però els nostres han estat a la seva alçada, rebent al final del partit la felicitació dels tècnics de l'equip contrari,  que no entenen la nostra situació a la taula classificatòria.

L'afició dels dos equips (que per cert ni havia molta) han disfrutat de valent, degut al bon futbol presenciat i a la incertesa del marcador, que al final s'ha decantat de part del Gavà pel millor ofici dels seus jugadors, i també per la mala sort de fallar un penalti en l'últim minut, que hauria representat l'empat i s'hauria fet justicia, pels mérits dels uns i dels altres.

El primer quart, ha sigut de més domini del Gavá amb una defensa la nostra, que s'ha empleat molt a fons, acabant amb un 0 a 1.

El segon quart, ja hem agafat el ritme de joc, i ha sigut mes igualat, acabant amb empat a un gol.

El tercer quart, ha sigut el millor, amb més ocasions de gol per part nostre, jugant amb molta intensitat i fent un futbol de molta qualitat, acabant-se amb 2 a 1.

El quart quart, s'ha jugat amb més nervis que futbol, i molt mes per part del Gavá, amb perdues de temps, canvis de jugadors, lentitut en les sacades, simulació de faltes, protestes a l'arbitre,(que s'ha vist obligat a ensenyar-lis dues targetes grogues) veien que no tenien el partit guanyat, però han tingut la sort en un contratac de fer el gol que els hi donava la victória, però la jugada clau ha vingut quant passaba un minut del temps reglamentàri, al fallar un penalti a favor nostre, que hauria fet justicia sobre el terreny de joc.

Els golejadors del partit, han estat en: ARNAU ALSINA, MIQUEL GIRALT i XAVI GÓMEZ.

Han jugat en: SERGI VIVES, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, POL SAGARRA, JORDI SANTOLARIA, MIQUEL GIRALT, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA, KEVIN SÁNCHEZ i MARC MORENO.