F.E. Atlètic "B" - Santboia "B"

Maig
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Santboia "B"

El pitxor partit de la temporada

Hi ha moments donats en un partit que s'ha d'èsser competitiu, sinó, no anirem enlloc.

Partit jugat davant d'un dels millors equips del grup, molt ben posicionat dins del camp i amb una clara idea de lo que ès la competivitat. S'esperava amb molt d'interés aquest enfrontament, degut als molt bons resultats dels darrers partits, i encara amb el bon regust del molt bon partit d'anada, que es va perdre per la mínima injustament.

Només començar el partit s'ha vist quin equip era el que tenía les idees mes clares, el Santboià molt ben colocat al camp amb marcatge a l'home, presionant-nos la sortida de la pilota, els nostres jugadors es veien ofegats i no habia manera de trenar una jugada amb claretat. Tot i així hen tingut les nostres oportunitats clares desvaretades pel porter contrari.

Al primer quart no hi han hagut gols ni oportunitats per cap dels dos equips, malgrat jugar mes temps dins la nostra parcela de joc que a la d'ells.

Al segon quart, igual que al primer, lleuger domini dels visitants però sense oportunitats de gol.

El tercer quart ha sigut el mes ben jugat per la Fundació, amb dues clares ocasions de gol. Amb empat a zero, el Miquel ha tingut l'oportunitat d'obrir el marcador desvaretada per una gran parada del porter, i ja amb un gol en contra el Marc Moreno n'ha tingut una altra, també desvaretada per una gran intervenció del porter. Aquests dos moments han sigut decissius, ja que podrien haber donat un altre caire al partit malgrat el millor joc visitant.

Al quart quart, només començar ens han fet el 0 a 2, i aqui s'ha acabat el partit, ens han fet el tercer i el quart i sort que l'àrbitre a xiulat el final. El pitxor partit de la temporada.

La propera setmana anem al camp del SAN MAURO, esperem que aquest partit sigui per poder tornar agafar l'autoestima i el bon joc, que en sabem molt.

Han jugat en: ARNAU GUIXENS, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, POL SAGARRA, JORDI SANTOLARIA, MIQUEL GIRALT, ANDERSON SILVA, ARNAU ALSINA, KEVIN SÁNCHEZ, MARC MORENO i JAVIER AREVALO.