San Mauro "B" - F.E. Atlètic "B"
Diumenge 20

Maig
Santa Margarida de Montbui

Mpal. Santa Margarida de Montbui

San Mauro "B"
F.E. Atlètic "B"

Partit ideal per treure'ns el mal regust del partit anterior.

El partit s'ha jugat sota un domini constant de la Fundació, el resultat final no ha perillat mai malgrat haver marcat primer l'equip de casa. Malgrat ser el colista, no s'enten gaire que ocupin aquesta posició, lluiten, practiquen un futbol de força degut a la seva embargadura física, amb bastantes faltes i joc soterrani.

La Fundació va sortir a fer el seu joc, jugant la pilota des del darrera amb els extrems ben oberts, i malgrat com hem dit, els locals es van avançar en el marcador, de seguida es va veure que els tres punts no se'ns escaparien, el domini de la pilota va ser totalment nostre i els gols van anar caient de mica en mica.

El primer quart, amb un domini totalment nostre, es va acabar 1 a 2, gols marcats per l'ARNAU ALSINA i el ROGER ROMAGOSA.

El segon quart va continuar igual que el primer, però no hi van haver gols (un en fora de joc) malgrat les ocasions.

Al tercer quart el contrari es notava una mica cansat de tant que l'haviem fet ballar i va començar apareixer el joc soterrani, faltes, interrupcions del joc, malgrat tot, aquest quart va acabar amb un 1 a 3, gols marcats pel JORDI SANTOLARIA, el POL SAGARRA i l'ARNAU ALSINA.

Del quart quart en podriem dir el mateix que l'anterior, bon joc per part de la Fundació, interrupcions per part del contrari, i el marcador va ser de 0 a 2, gols marcats pel MIQUEL GIRALT.

En fi, un partit que no passarà a l'història, però els tres punts cap a casa. Total 2 a 7.

La propera setmana ens visita el SITGES, últim partit de la temporada a casa nostra, esperem una gran afluència de públic per despedir a aquets nois que ens han fet disfrutar en la majoria de partits de la temporada.

Han jugat, ARNAU BUXENS, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, POL SAGARRA, JORDI SANTOLARIA, MIQUEL GIRALT, ANDERSON SILVA, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA, KEVIN SÁNCHEZ, MARC MORENO i JORDI GRIMAU.