B. Vilanova "B" - F.E. Atlètic "C"

Vilanova i la Geltrú

Complex Parc Esportiu Garraf

B. Vilanova "B"
F.E. Atlètic "C"

Tercer partit consecutïu aconseguin 3 punts, amb un joc cada vegada mes sòlid, quelcom ens ha fet donar un salt qualitatïu a la classificació(6ª posició) i que a la vegada farà pensar que podem lluitar pels llocs capdevanters.

Hola que tal: Dissabte vem tenir un partit contra un Base Vilanova inferior i que es va trobar al devant un Atlètic en fase de creixement, tot plegat va acabar amb una victòria còmoda però a la vegada plena d'errors que vàren fer que el resultat final fos curt. De sortida l'equip va tenir el control sobre el partit, jugant bé la pilota en totes les línees i fent una bona feina de pressió cada vegada que perdiem la pilota, obrint bé sobre les bandes,les cuals ens feient arribar a porteria contrària amb molt de perill però a la vegada amb poc encert. Les ganes, potser, de fer el primer gol molt aviat ens vàren fer que les errades al pase i al xut , el pase com si fos un xut a porteria i el xut a porteria com un pase, la cosa acabés 0-0. El segon quart va anar algo millor i vam fer el primer gol que merexiem ja feia estona,però ens van empatar en  en una jugada aïllada i amb despiste inclòs per part nostre. El descans va servir per corretgir i mostra d'aixó la segona fase del partit va ser d'un clar domini Xiquilín fent quatre gols que podríen haver sigut uns quants més. Dissabte ens visita un Castellví de la Marca quart a la classificació amb 15 punts i un partit més que nosaltres ,12 punts en 6 pj., si fem  les coses com als darrers partits, segur que ens emportem la victòria i d'aquesta manera continuar amb l'escalada a la classificació.

Salut i força futbol.