F.E. Atlètic "C" - Cubelles "D"

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Cubelles "D"

Un Atlètic totalment desconegut es deixa tres punts , importantíssims , devant un Cubelles que la veritat no es van haver d'esforçar gaire , ja que li vem posar les coses molt fàcils desde el primer minut, inclòs un tercer gol en propia porteria que els hi va donar la victòria final.

Hola que tal: bon any a tots i salut per aquest 2012. Primer partit de l'any , primera derrota, sembla ser que aquestes vacances i festes de Nadal ens han sentat d'alló més bé. Potser els dos entrenaments fets aquesta setmana no han servit per donar-nos conte de que retornàvem a la lliga i vem fer un partit del tot fluix , vaja de pati d'escola. Ens va visitar un Cubelles molt més ficat a la feina que nosaltres, ens van superar ens tots els aspectes, control del joc, defensa ordenada i sobre tot i el més important ganes, més ganes que nosaltres, i tret d'algunes combinacions correctes derivades en dos gols, la resta va ser per oblidar. El més important, no és perdre un partit encara que sigui per mala sort, si no que el que no podem perdre és la nostra identitat. Una identitat que ens identifica en el  control de la pilota iniciat desde la defensa, ajudes i cobertures, arribades per banda i definicions, total, creurens que sí sabem jugar a futbol. Aquesta setmana hem de tornar a treballar fort i posar-se les piles, tornar al bon camí, demostrar del que sou capaços, si treballeu com sabeu i poseu il·lusió les coses tornaran a ser com abans, segur. Aquesta setmana visitem al col.legi Sant Bonaventura, un partit per demostrar qui som realment, ànims nois i força Atlètic.

Salut i força futbol.