F.E. Atlètic "C" - Montagut "A"

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Montagut "A"

L'Atlètic torna a donar tres punts devant d'un rival que a priori no tenia que crear problemes i que en un ultim quart ple de errades s'emportaren la victòria i ja van tres en cinc partits.

Hola que tal: un rival tècnicament inferior a la fundació però que ha plantejat un partit molt seriós, amb molta ambició, que sense fer un gran esforçs'ha endut els tres punts. s'avançava l'equip visitant al minut 10 en una errada de la defensa local degut a que ha dubtat a l'hora de treure una pilotaa prop de l'àrea, segurament per falta de concentració. Al minut 22 Julen (jugador de l'aleví A) rematava amb la cama esquerra a gol una passada de Martí a l'interior de l'àrea derprés d'una bona jugada per la banda que li deixava el gol en safata. Segurament la única acció ben trenada per part de l'equip local. El partit era molt ensopit, amb impresicions i sense fluidesa en el joc. Al minut 34 el devanter Pere Rosich llançava una falta directadesde la frontal de l'àrea, provocada pel Julen després de lluitar una pilota amb insistència, i es transformaria en el 2-1 a favor de la fundació. Tot i el mal joc tot feia pensar que els punts es quedariena casa, però al minut 51 una falta a favor de l'equip visitant al mig del camp, a priori sense perill, posaria l'empat a dos en el marcador després d'una mala sortida del porter local que ha calculat malament el bot. En els últims minuts els nostress'apropaven a la porteria rival amb més cor que cap en busca del gol del trionf. Però quan semblava que el marcador ja no es mouria, al minut 60 una jugada embarullada dins l'àrea amb un parell de rebots posaria el 2-3 al marcador a favor del Montagut. Tot i així, la fundació encara va tenir temps per estabellar una pilota al travesser que hagués significat l'empat per salvar com a mínim un punt. Ara toca passar pàgina i pensar en que ha sigut un accident i treballar de cara al seguent partit reflexionant en el què és el que no es pot fer i les coses a millorar per agafar la bona dinàmica de resultats que es mereix aquest gran grup de jugadors.

PD: degut a la meva absensia per motius de treball la crònica d'aquesta setmana l'han efectuat conjuntament els entrenadors de l'equip.

Salut i força futbol.