Vilanova "F" - F.E. Atlètic "C"

Febrer
Vilanova i la Geltrú

Mpal. Vilanova i la Geltrú

Vilanova "F"
F.E. Atlètic "C"

Partit igualat amb ocasions per part dels dos equips, on tot i ser superiors, una onada de errors cap al final del partit va fer que el Vilanova s'endugues tres punts que fins llavors no s'havien merescut.

Hola que tal: bona tarda, partit igualat en un primer quart sense gols i poc control del joc, segon quart, amb una petita diferència del primer, vem marcar un gol. Tot i ser amb un rebot i un mal refús del porter no vem ser capaços de controlar un rival  més dèbil que nosaltres però amb ganes de lluitar.

No va ser fins al tercer quart quan les coses van canviar, la xerrada de l'entrenador a la mitja part va donar els seus fruits, l'equip es va treure la son i va començar a dominar el matx amb bones triangulacions i ocasions de gol , algunes d'elles molt ben treballades.

L'ultim quart va tenir dues cares totalment oposades, uns primers minuts de joc col·lectiu i un partit controlat 1-3 al marcador.

L'altre cara la vem començar a veure a falta , NOMÉS, de cinc minuts per acabar el partit on van caure 1,2,3 i hasta 4, si quatre gols en cinc minuts per oblidar o bé perque ens serveixi de lliçó pel proper partit. Ja sabem que el futbol te aquestes coses i avegades passa al revés, però la lectura seria correcta si el rival fos superior qual cosa no va passar, i oblidem que no tan sols ens hi jugem 3 punts  a cada partit, que son importantíssims, sino de tot un treball fet fins ara i l'orgull de sentir-se un jugador de L'Atlètic que no es deixa pendre la camisa així com així.

Aquest dissabte ens visita el lider, un Mas Catarro que encara no ha mossegat la pols i que vindrà convençut d'endur-se el tres punts, doncs jo penso que si cadascú posa tot el que te dintre i fa les coses com sap fer-les podem ser l'unic equip que planti cara i aconseguir els tres punts, tres punts que ens serviríen de prou motivació per acabar la segona volta als llocs capdevanters, allà on mereixem estar.

Salut i força futbol.