Cubelles "D" - F.E. Atlètic "C"

Maig
Cubelles

Josep Pons i Ventura

Cubelles "D"
F.E. Atlètic "C"

Marató de partits per uns chavals que es merexien millor recompensa dissabte contan l'esforç d'haver jugat divendres contra la Martinenca guanyant per 7-2.

Hola que tal: bona tarda, cap de setmana entretingut i sort dispar per un equip que ha treballat molt i molt bé. Divendres a la tarda com moltes altres vegades sortírem adormits i una mica "vagos", en 5 minuts ja teníem el primer, nosaltres amb un joc insípid i sense continuació.

Tot i empatar en el segon quart li posarem el nom de Roger ja que va èsser l'unic encertat cara a gol, hack trick. La segona part del partit va tenir una millora en el joc triangulant i crean perill ja d'una manera mes constant i controlant el partit amb més autoritat, cal esmentar que davant no teniem un equip de coixos i que ens vam esforçar d'allò més, potser un pel massa. Dissabte 10 del matí camp del Cubelles, segon partit, calor, devant un equip que ha fet 150 gols i només ha rebut 45, que lluita pel segon lloc a la classificació, vaja una prova de foc pels nostres jugadors. Bon partit per part del dos equips amb joc de control i poques oportunitats cara a gol. La segona part ja va èsser més entretinguda, el Cubelles va sortir amb le idees clares i una desafortunada jugada dins del nostre àrea fa, que ens marquem en pròpia porteria, allò no ens va fer forts i 3 minuts després rebíiem un xut de fora l'àrea que es colava per l'escàire. L'equip no es va arronssar en cap moment i a partir d'aquell moment les situacions de perill es multiplicaven peró l'encert cara a gol ens va esquivar i li donava la victòria a un molt bon equip com és el Cubelles. No li restarem mèrits a l'equip contrari per guanyar-nos, també han tingut que esforçar-se al màxim , amb aixó vull dir que l'actitud dels jugadors que ho han donat tot, per sobre del cansament del dia anterior, i que es mereixen la gratitud per part del cos tècnic i altres col.laboradors, nois teniu a l'entrenador ben content. Bé doncs de descansar rés a treballar i força que ens hem de consolidar a la part alta de la classificació, ja ja ja.

Salut i força futbol.