Blanca "D" - F.E. Atlètic "C"
Diumenge 3

Juny
Sitges

Nou Pins Béns

Blanca "D"
F.E. Atlètic "C"

Un chiquilin ben posat al partit deixa la emprenta correcte de la fundació, quan es tracta de jugar a futbol i del bon comportament en totes les seves linees.

Hola que tal: benvinguts, amb tota la meva pena al cor, a la meva ultima crònica en la cloenda d'aquesta lliga, que gràcies al club he pogut  col·laborar no tant sols com ha delegat si més no reviure el que és la convivència amb nanos que et deixen un segell difícilment d'oblidar.

Bé fora romanços i anem pel partit, matinal perfecte a Sitges i inici sense complexos, degut a les sempre importants baixes d'alguns jugadors que tot i així van fer costat als seus companys. Com be sent habitual sortida relax i minut 2 , 1-0 però les sensacions eren unes altres i un dels nostres reforços empatava 2 minuts més tard. La tònica del partit es concentrava més en el factor camp, camp petit i curt, i ells sense practicar gairebé futbol tot el suc que treien era fruit de jugades assajades i la individualitat de dos jugadors que a l'últim minut ens feien 2-1,però els nostres poc a poc es van adaptar a unes mides que ratllent la legalitat de possar 14 nens i intentar jugar a futbol  per demostrar la nostra identitat que no és cap altre que practicar futbol. Degut a l'enfasi de voler guanyar el partit de qualsevol manera, per part del equip contrari, tot el pes del partit va anar ha càrrec de la fundació i no va èsser fins l'últim quart quan un altre dels nostres reforços tornava a empatar un partit que ens mereixiem anar més distanciats en el marcador, al cap de no rés i amb molta fortuna ens tornen a marcar m.44 , 3-2. El públic local ja festejava la victòria i es feien sentir, intimidant amb les seves celebracions però un parell de canvis van tornar a posar les coses al seu lloc i una de les moltes triangulacions va acabar en un "golas" que va fer enmudir a l'afició local. Total, resultat d'amics i tots contents. Només hem queda dir-vos que amb el ulls tancats tornaria ha viure una temporada tant plena de satisfaccions (em semblo al rei), desde el PRESIDENT, junta, delegació tècnica, conserges de camp, JUGADORS, comissió (les que fèu la feina fosca, gran tasca) pares i mares, fins al senyor PACO "l'utiller", Gràcies a tots i a reveure.

Salut i força futbol.