Cubelles "C"
F.E. Atlètic "E"

L’equip aleví E va patir una nova derrota.

L’equip tècnic de l’aleví E va plantejar el partit  davant d’un equip de la zona alta com si jugués amb un equip del seu nivell. L’abisme que separava el plantejament tàctic d’un i altre es va veure a poc de començar a rodar la pilota. Els nois de Cubelles feien un joc profund amb continus recolzaments a tot el camp amb pressió des la medul•lar visitant. Els nostres només corrien i corrien darrere els jugadors adversaris. Miraven de tocar la pilota i fer triangulacions però la bona disposició de l’adversari feia inútils els esforços i la lluita dels nostres.

Quan teníem la possessió vam tornar a veure que els nostres no sabien com sortir amb la pilota, circumstància habitual en tots els partits,  i es van anar succeint al llarg dels seixanta minuts un seguit de passades precipitades i sense criteri que desembocaven en continus contraatacs dels locals amb molt de perill per a la nostra porteria.
No es va fer cap modificació tàctica durant el partit i van acabar encaixant un contundent 14 a 0.
Cal destacar l’actitud dels nostres que tot i que hi veiem un preocupant desencís, en cap moment van deixar de seguir les instruccions rebudes, lluitant amb totes les ganes del món.

Primera part: 1-0 (1’); 2-0 (2’); 3-0 (8’); 4-0 (19’); 5-0 (24’); 6-0 (26’); 7-0 (28’)
Segona part: 8-0 (36’); 9-0 (37’); 10-0 (39’); 11-0 (44’); 12-0 (47’); 13-0 (51’); 14-0 (57’)

Van jugar:
Roger Gargallo, Oriol González, Adrià García, Marc Ventura, Miquel Sánchez, Jaume Rodríguez i Nil Solé.
També van jugar Martí del Cerro, Oriol Riba, OriolMoliné i Alessandro Navarro.
Entrenador: Ivan Monterrubio
Delegat: Miquel Ventura
Àrbitre: Agustí Mars

Dissabte vinent a 2/4 de 10,  partit a casa davant del Vilanova i la Geltrú “E”