Ramon Sicart "A"
F.E. Atlètic "E"

En un irregular terreny de joc els nostres nois van patir la segona derrota de la temporada.

Si difícil és jugar bé a futbol més difícil és fer-ho en un terreny de joc que més semblava un sorral de platja que un camp de futbol. L’equip de l’Atlètic va començar força bé, bastant centrats i amb una bona col·locació. En principi es va veure una millora respecte del partit anterior.

El primer quart, tot i no crear massa ocasions de gol i que totes les oportunitats clares foren dels locals, ben resoltes pels nostres, vam aguantar la tempesta i algú, fins i tot va pensar que això podria durar tot el partit. Però no. Quan els locals van descobrir els punts febles dels nostres, van començar a desbordar la nostra defensa, un cop més molt tova i poc resolutiva i van anar caient els gols i els nostres van començar a desmoralitzar-se. No va haver capacitat de reacció i el errors posicionals eren freqüents i això generava una mala sortida de pilota i molts espais en defensa que aprofitava l’equip de Llorenç.

Van haver massa imprecisions. Les oportunitats locals sovintejaven i la pluja de xuts sobre la nostra porteria va acabar amb nou gols, que podien haver estat més. Els nostres nois van arribar poc a la porteria contaria. Cal destacar que vam ser capaços de fer tres gols: Raül i Nil en dues ocasions.

Davant d’equips més forts físicament i amb més recursos cal treballar aspectes bàsics de pressió sobre els contraris, més fortalesa defensiva, ensenyar-los com han de fer sortir la pilota per arribar a la porteria contaria i crear perill.

En definitiva, cal seguir treballant. Ara venen un parell de partits en els que tindrem força possibilitats d'aconseguir algun resultat favorable.

Es necessari fer pujar la moral dels nostres, fer-los creure que poden millorar i jugar molt millor. Tenim un equip molt jove, amb molt de temps per aprendre, amb moltes ganes de fer-ho i que confien molt en el seu entrenador, en Jordi Rúbio.

Van jugar com equip inicial: Martí, Oriol R., Oriol G., Sandro, Marc, Nil i Raül com a equip inicial. També van jugar Roger, Adrià, Jaume i Miquel.

Entrenador: Jordi Rúbio

1-0    (18')  2-0 (21') 3-0 (25') 3-1 Raül (27') 4-1 (28') 5-1 (29')

6-1   (37') 6-2  Nil (38') 6-3  Nil (46') 7-3  (52') 8-3 (55') 9-3  (56')

L'arbitre va ser en Borja Soler Duran

Actualment ocupem la dotzena posició i diumenge, a les 9.30h juguem a casa contra Blanca Subur de Sitges que ocupa la quinzena posició per desplaçar-nos la següent setmana, el 29 d'octubre a les 11, al camp del Sant Bonaventura, cuer actual de la classificació.