Olerdola "B"
F.E. Atlètic "E"

i ens va obsequiar amb un segon temps molt bo on va tenir al seu abast l’empat al camp d’un dels millors classificats a la lliga.

Una vegada més els nostres nois van  jugar la primera part com si no haguessin sortit encara del llit i la nostra defensa va actuar com si ja estiguessin en temps de regals. Amb aquestes premisses ens trobem que sempre hem de remuntar un resultat advers, ja que els contraris arriben massa sovint i molt fàcilment a les immediacions del nostre porter, i no perdonen.

Quan el contrari és de l’entitat del Base Olèrdola la tasca de donar la volta al marcador és difícil però aquesta vegada els nois de l’Atlètic van jugar un gran segon temps amb ordre, força i molta confiança, però havent de remuntar un 4-0 en contra. Quan va arribar el 1r i més tard el 2n gol van arraconar l’adversari que pràcticament no es va acostar a la nostra porteria. Va faltar sort i ofici per poder aconseguir un resultat favorable.

La progressió és bona i es va veient el treball del Jordi i de l’Ivan. Ara cal esperar que en els propers partits els nostres nois surtin amb les piles posades des del primer minut i segueixin així durant tot el partit, d'aquesta manera puguin ser capaços de mantenir el bon nivell que ja van exhibir en les segones parts davant l’Espirall i  l’ Olèrdola.

Esperem ben aviat la primera victòria. Serà dissabte?

Van jugar d’inici: Martí d C, Adrià, Oriol R., Oriol G, Jaume, Nil i Marc.

També van jugar: Roger, Martí, Alessando, David, Miquel.

Primer temps: 1-0  (2') 2-0  (6') 3-0  (14') 4-0 (17')

Segon temps: 4-1 David (33') 4-2 Adrià (52') 4-3 Nil (53')

Àrbitre: Gabino Sosa

El proper dissabte juguem a casa contra el Base Vilanova FP. UE. “A” que ocupen la desena posició amb 3 partits guanyats i quatre de perduts.