Excel·lent jornada esportiva la viscuda a Calafell el passat dissabte al bell mig de la Setmana Santa.

CRÒNICA DEL TORNEIG 08/04/2012 A CALEFELL(BAIX PENEDÈS)

Tot el dia que vam estar a Calafell tot l’equip amb les absències de l’Antonio i el Bitxo per vacances i el Brian que jugava amb “l’enemic” Barça (enemic només amb la pilota ja que la germanor va imperar en el partit en el que ens varem enfrontar a ells).

Us faré un breu resum de cada partit ja que si faig una crònica detallada, se’m fan les quinientes i us avorrireu de llegir.

Primer partit (fase de grups) – Can Rull “A” – Fundació “A”: 4 a 1

Per motius de vacances: el Bitxo i l’Antonio i perquè el Barça tenia el Brian, no hem pogut gaudir de la participació d’aquests tres cracks i els hem substituït per companys del nostre benjamí B que han fet prou bon paper: el Pol (li direm Pol petit), el Polo i el Miquel. Tots tres han fet molt bon torneig i els augurem un possible futur “cítric”. En aquest partit però els nens han sofert en excés els nervis d’iniciar un torneig amb tants equips i tant de públic a la grada.

Els de Can Rull han sortit com a motos i ens han fet 4 gols abans que li poguéssim agafar les mides al camp.

Cap el final del partit el Carles en un atac de ràbia per la derrota ha sortit des de la cuina i, desfent-se de tots els que li sortien al davant ha fet un gran gol.

Segon partit (fase de grups) – Fundació “A” – El Vendrell: 1 a 1

Aquí els nens ja han paït l’esmorzar, ja han vist partidets, ja els han marxat els nervis i el Pol “cogió su fusil” i ha decidit que, ja que estava a Calafell, li dedicava un magnífic torneig al seu germà Biel que va patir un accident però aviat el tindrem “atabalant” a tota la grada amb la resta de germans petits i grans de les nostres mandarines. Bon partit dels nens que, tot i això, no s’han endut la victòria per veritable mala sort ja que han errat diverses ocasions.

Primer gol del “Polete” i canvi de dinàmica.

Tercer partit (fase de grups) – E.F. Cervera – Fundació “A”: 0 a 1

Anem pel tercer partit i de cara a l’hora de dinar. Les mares han vingut ben proveïdes de “viandas i manjares varios” i els nens, per fer gana, han ofert un bon partit davant d’un Cervera massa dur però hem estat a l’alçada del torneig i ens hem pogut endur la victòria mitjançant un gol del David que s’afegia a la festa del joc.

Malauradament l’excessiva derrota davant el Can Rull ens relega a la lluita pel 9é al 16é lloc i passen a la lluita pel títol el Can Rull i el Vendrell.

Això, com veureu més endavant, no es problema per les nostres “micro machines” que es dedicaran a jugar a futbol de veritat ... ho veureu

COMENÇA LA SEGONA FASE

Quart partit (quarts de final) – Sant Bonaventura – Fundació “A”: 0 a 4

Si alguna cosa ha estat molt positiva del torneig, a banda de la germanor, veure bon futbol, tenir clima de tots tipus, conèixer nous companys, trobar-ne a faltar d’altres, etc ... ha estat el ressorgiment de 4 dels nostres nens que portaven una temporada irregular i que avui “se han salido” i han estat “on fire”. Tres d’ells han estat els autors dels gols en aquest partit: el Pol amb 2 gols, l’ Isaac i el Pau Estela. L’altre ja ho veureu més endavant.

Els del Garraf no han pogut fer altra cosa que mirar-s’ho i aplaudir.

Cinquè parit (semifinals) – Escola Barça – Fundació “A”: 2 a 3

Si, si, no es l’equip federat però no deixa de ser el Barça. Partit doblement emocionant pels nens. D’una banda juguen contra l’equip del que la majoria son fans i de l’altra ens han “robat” el Brian ...  i no hem pogut gaudir dels seus regats impossibles.

El Barça ha sortit dominant el partit i ràpidament s’han posat 2 a 0 fins que les nostres mandarines s’han posat a jugar i uns retocs en la col·locació dels nostres jugadors han fet que passéssim d’estar dominats a ser els grans dominadors. Llavors el Samu ha carregat la metralleta i ha fet un hat-trick per classificar-nos per la lluita del 9è al 10è lloc.

Sisè parit (final pel 9è i 10è lloc) – Cervera – Fundació “A”: 1 a 2

Ja estem a l’últim partit en la final pel 9è al 10è lloc i ens tornem a trobar al Cervera. Nervis i emoció en l’últim partit del torneig on han tornat a mullar el Pol i l’ Isaac i quan el Cervera ha volgut remuntar el partit no han pogut perquè el Ferran ha estat “astupendu” en defensa tornant a ser el nostre tigre de Les Mosqueroles que tant enyoràvem.

*****

Gran torneig en tots els aspectes on TOTS els nens han lluït a un gran nivell: Adri amb grans aturades, Miquel del “b” que truca a la porta amb ganes, Pol del “b” que apunta maneres a la banda esquerra, Polo del “b” on tenim un defensa de futur, Pau Cubero en la seva gran línea de fiabilitat, Carles el capi que ho ha jugat tot amb el seu gran nivell habitual, Roger González que sempre ens meravella, David el pivot de garanties, Samu golejador, i els altres quatre que han ressorgit.

La Fundació i els seus tècnics han demostrat que fan les coses bé i, si no arriba a ser pels dubtes del primer partit, ben segur que haguéssim jugat la final contra l’Igualada que ha estat, sota el meu parer, l’únic equip que he vist superior a la nostra Mandarina Mecànica. Familiars i amics tots hem gaudit d’un gran torneig i ens anem a casa amb una gran rialla de satisfacció

INCIDÈNCIES: menys neu hem tingut de tot, ma noi quin clima, un dia de primavera amb majúscules