F.E. Atlètic "A" - Igualada "C"
Diumenge 18

Desembre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Igualada "C"

victoria per refermar el tercer lloc

Quan la canalla fan les coses com els hi diuen i posen les ganes habituals en uns nens de 9 anys als qui els agrada el futbol tot surt millor. L'Igualada ha presentat batalla ja que es un equip de la zona mitja amb ganes de jugar a futbol i d'aconseguir bons resultats. Fan pocs gols però també ens fan pocs ja que hi posen molta intensitat en el seu joc.

1er quart: Adri + Carles + Pau C + Pau E. + Roger + Samu + Brian

1 a 0: al minut quatre pujada des de darrere per bada esquerra i Roger fa l'especialitat de la casa: picadeta alta. Gran gol.

2 a 0: al minut deu que en jugada personal Pau C., pujant des del darrere, es planta davant de l'àrea, recull un rebot i la posa a l'escaire. No cal netejar teranyines si juga el Pau C. ... mare meva quin golàs!!!

2on quart: Antonio + Ferran + Carles + Bitxo + Isaac + Pol + Brian

en aquest quart el partit s'ha tornat molt travat i sense massa claredat, espessits darrere i amb la creació una mica atabalada

2 a 1: minut set que amb l'atabalament del quart ens prenen la pilota al mig i ens fan gol.

3er quart: Adri + Pau C. + Carles + Brian + Samu + Pau E. + Roger

al ataaaac!!!!, en aquest quart els nens han sortit molt més ambició i ben adreçats des de la banqueta.

3 a 1: al minut set que, desprès d'una sacada de banda, el Brian es gira (volteta màgica) i la bombeja, golàs.

3 a 2: estem al minut nou que treuen un córner, xuten al travesser, badem en defensa i ens fan gol

4 a 2: mala sacada del seu porter, el Samu la pispa i gol.

4at quart: Antonio + Ferran + Carles  + Pau E. (Brian) + Isaac (Samu) + Bitxo + Pol

4 a 3: minut quatre que perdem una pilota al mig, driblen a la defensa per fer-nos el gol dels nervis.

5 a 3: recuperem la pilota desprès d'una sacada de falta seva, el Pol que habilite al Brian que se'n va per fer gol

6 a 3: jugada col.lectiva des de la cuina, el Pol al Brian, aquest al Samu i gol.

EL DIVAN DEL CAMPE:

ÀRBITRE:

INCIDÈNCIES: avui ha debutat amb els nens l'Antonio al qui donem la benvinguda i esperem es torni mecànic ben aviat. Maneres en té.