Mas Catarro "A" - F.E. Atlètic "A"

Gener
Santa Margarida i els Monjos

Mpal. Els Monjos

Mas Catarro "A"
F.E. Atlètic "A"

per que els pares dels Monjos puguin anar tranquils a portar la canalla al cole

Primer quart : Adri + Carles + Ferran + Roger + David + Pau E. + Samu

Ha començat el partit amb un reguitzell de jugades sense massa sentit però amb molta intensitat per part dels nens dels Monjos fins que ...

1 a 0: al minut set que ens fan la pressió i en una pilota que retrasem "a casa" li prenen a l'Adrià quan la volia tornar a jugar i fan gol

1 a 1: estem ja al minut vuit quan traiem de banda, el Samu que la posa a porteria, el porter local no arriba i el Roger amb la canya a punt que fa l'empat.

Segon quart: Adri + Pau C + Bitxo + Pol + Pau E. + Isaac + Brian

2 a 1: tot just comença el quart i, al minut u que la treuen des del darrere llarga a la seva banda dreta de l'atac i ens fan un gran gol

2 a 2: al minut cinc que tornem a empatar el partit en una bona recuperació del Pol que la obre al Brian, aquest que habilite a l'Isaac que se la posa bé (la pilota) i fa un bon gol.

Tercer quart: Adri + Ferran + Carles + David + Roger + Samu + Brian

2 a 3: al minut dos que en una bona jugada del David que la passa al Brian que està vivint al balcó de l'àrea per obrir-la al Samu que la col.loca alta i forta. Imparable pel porter de Mas Catarro.

Últim quart: Adri + Carles + Pau C. + Pau E. + Isaac + Bitxo + Pol

2 a 4: al minut u que el Carles fa una obertura a l'Isaac que la penja i el Bitxo al segon pal que fa gol amb l'esquerra.

Aquest gol ha estat molt celebrat a la grada ja que el Bitxo gran ha pagat una ronda de cerveses pel primer gol oficial del seu fill i AMB L'ESQUERRA!!!

Un plaer haver passat el matí als monjos on hem retrobat bons amics i on hem vist que tant el Javier com l'Àlex continuen sent uns cracks i se'ls troba a faltar a la Fundació. Petits seguiu així, ens feu sentir orgullosos d'haver-los tingut com a companys.

EL DIVAN DEL CAMPE: quina por tenie avui i que be ho ha fet la canalla.

ÀRBITRE:sembla com si li haguessin regalat la Barbie fuera de juego … impressionant el concert de pitades que ens ha impedit gaudir encara més del bon partit que han fet els dos equips.

INCIDÈNCIES:  avui no ha pogut jugar l’Antonio que no ha vingut