F.E. Atlètic "A" - Gava "C"
Diumenge 15

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Gava "C"

A banda del Sitges i nosaltres el Gavà ens ha tornat a demostrar que es un equip que juga a futbol de veritat i que l’any vinent, quan siguin de segon any, donaran molta guerra.

Però avui s’han trobat un equip molt ferm i reforçat desprès del torneig de Calafell i un Carles magistral.

1er quart:  Antonio + Carles + Ferran + Pau E.

+ Isaac + Roger + Samu

0 a 1: minut dos que treuen una falta rasa a l’àrea i ens tornen a guanyar la partida en una jugada d’estratègia.

1 a 1: no patiu que estam al minut tres i arreglant les coses i l’ Isaac que surt amb potència des del nostre camp per marxar dels defensors, fa la paret amb el Samu i la clava al pal. Golàs.

2 a 1: al minut nou que retrasen la pilota al seu porter que, al tocar-la, el pispa del Samu li pren i fa el gol del llest.

3 a 1: al minut onze que el Carles assisteix al Roger des de casa seva perquè el nostre Speedy González faci el seu golet habitual.

2on quart:  Adri + Pau C.+ Carles + David + Bitxo + Pol + Brian

Senyores i Senyors, sa majestat el futbol!!!

En aquest quart hem vist un joc i una velocitat de pilota grandiosa, a l’alçada de molt pocs equips i els nens han fet un dels millors quarts que he vist en els molts anys que segueixo al meu fill.

4 a 1: minut dos. El Carles surt de casa seva fa una doble paret al primer toc amb el Brian fins que la col·loca al pal llarg. Ovació a la grada.

5 a 1: al minut cinc que el Pol evita un contraatac del Gavà amb la lluita, li dona al Carles que torna a fer una paret amb el Brian, se’n va fins la línea de fons i assisteix al Bitxo al segon pal que la clava sense deixar-la tocar terra. Golàs i sort que han fet obres al municipal que si no s’hagués enfonsat la grada!!!.

Mitja part i ens canviem la camisa que no ens arriba.

3er quart: Antonio + Carles + Ferran + Pau E. + Isaac + Roger + Samu

Quart on hem continuat dominant el joc i ells han continuat jugant força bé però cap dels dos equips han pogut materialitzar el joc en gols per veritable mala sort per ambdues bandes.

4at quart: Adri+ Bitxo + Pau C. + David + Brian + Samu (Roger) + Pol

Aquest quart ha estat molt travat ja que ells han apretat molt buscant maquillar el resultat i no hem pogut combinar tres passades seguides.

6 a 1: al minut tretze i a punt de finalitzar el partit que el Pau Cubero el tenim ubicat a la davantera i està molt atent a la sacada errònia del seu porter per agafar a pilota i rematar el “set”

Ja he dit que ha estat un gran partit dels nostres nens i s’ha fet pales que la germanor del torneig de Calafell serveix per unir l’equip i fer que juguin més com això, un veritable equip de futbol

ÀRBITRE:pobret me quin mati, els nens no li han donat cap problema i ell se’ls ha buscat amb errades cap a les dues bandes.

INCIDÈNCIES: