mic-andorra-1

Si,si ja ha arribat el dia, ja son les vuit del matí, esmorzar, tot i que sembla que no tenim massa gana, vestir-nos amb el xandall del bonito que avui es el dia.

A les 9 sortim amb l’autocar plens de ganes de passar-ho bé amb els companys i els pares mirant els mòbils que diuen que plourà...

Paradeta a Ponts a esmorzar.

F.E. ATLÈTIC VILAFRANCA “A” 9-1 ORDINO F.C.

A les 17,30 sota un plujeta fluixa, imparable i maleïda, va començar el devenir dels nostres peques al MIC 2012.

1er quart: Adri + Carles + Ferran + David + Isaac + Bitxo +Brian

1 a 0: minut ú que saquen de porta, el Brian la pispa i gol

2 a 0: minut dos que puja el Brian, xuta i el rebot l’aprofita el David per fer gol

3 a 0: jugada del nostre volant esquerra Isaac que assisteix al Bitxo per fer gol

4 a 0: el Bitxo que juga pel Brian que assisteix al David per tal faci el seu segon gol

5 a 0: al minut deu que fem una jugada de combinació fins que obrim a la dreta on el Ferran centra i el porter se la posa dintre la seva pròpia porteria

2on quart: Adri + Pau C.+ Carles + David + Isaac + Pol + Brian

En aquest quart l’equip tècnic ha decidit que els nens afluixessin per tal no es dones un resultat de voleibol i hem baixat el pistó.

6 a 0: al minut tres que centra el Samu i el Pau Estela la posa dintre

7 a 0: al següent minut que el Pol la posa al Roger que li torna, el Pol la deixa passar per tal el Samu faci gol

8 a 0: seguidament treuen del mig del camps, els hi prenem i el Pau Cubero la posa al David que li dona llarga al Pol que la centra però el porter de l’Ordino se la torna a posar dintre.... deixem passar el temps tornant enrere quan podem fer gol, tornem a casa per reiniciar la jugada i la toqui l’Antonio ...9 a 0: ja estem al minut onze que el David des de casa seva la canvia en diagonal de dreta a esquerra i el Roger marca.

Partit sense història i que no ens pot donar cap referència de cara al següent partit on ens enfrontarem al Mislata de la primera divisió de la comunitat valenciana i que ha guanyat per 2 a 0 al Vic.

L’Ordino ha estat un rival massa fluix però hem guanyat el primer partit que ens ha permès alliberar nervis del debut en un torneig internacional i esperem ens serveixi per encarar el torneig amb garanties.

Els nens estan gaudint molt l’experiència i ... continuarem informant.

ÀRBITRE:

INCIDÈNCIES: sembla que ens mullarem cada dia, Déu vulgui que no.