Carai que injust es el futbol però els nens s’han d’anar acostumar que la vida esportiva té aquestes coses, alegries, tristos, injustícies ...

Avui el sentiment entre l’afició es d’ORGULL, els nens han jugat contra dos equips de primera divisió i han donat una imatge molt i molt bona. La convivència, les ganes, la il·lusió i la convicció en les seves possibilitats han fet que juguessin a un gran nivell.

F.E. ATLÈTIC VILAFRANCA “A” 0-1 MISLATA U.F.

A les 12,30 comencem la segona jornada sota una fredor i el cel ben tapat. Als nens això no els ha importat ja que s’han enfrontat contra un equip de la primera divisió valenciana i han donat la cara. Si hi hagués justícia en el món de l’esport el resultat més just hagués estat un empat o una victòria ajustada per nosaltres.

1er quart: Antonio + Carles + Pau C. + David + Samu + Roger +Brian (Isaac)

Comença el partit i la mandarina mecànica es posa en joc i els nens surten amb unes ganes brutals, bon joc, cobertures, moviments ràpids per tot el camp i moltísima intensitat. Ells ben segur que s’han vist sorpresos ja que no podien arriba a la nostra porteria i no els deixàvem combinar amb claredat. Pujàvem a l’atac amb ganes e inclús hem tingut que canviar al Brian ja que estava buit (per tal es pogués refer per la segona part)

Els pares disfrutàvem d’allò més a la grada i la lluita per veure quina afició animava més fort era gran i esportiva. 2on quart: Adri + Carles + Ferran + Pau E. (David) + Bitxo (Samu) + Pol + BrianSi ens faltava alguna cosa per veure dels nens l’hem vist aquesta segona part. 0 a 1: al minut dos que treuen de banda, la pilota rebota a l’esquena del Carles i li queda morta al seu “9” que fa el gol que finalment seria de la victòria pels valencians.

Als nens els ha agafat un atac de ràbia i han posat el Mislata contra les cordes i ja no han tornat a passar de mig camp perquè no els deixàvem respirar.

Ja la lluita a la grada era favorable pels de la Fundació i l’afició del Mislata demanava l’hora!!!

F.E. ATLÈTIC VILAFRANCA “A” 1-2 VIC RIUPRIMER REFOR

Ja ha arribat el partit important de la primera fase. El Vic que va perdre 2 a 0 contra el Mislata s’enfronta als nostres nens saben que només els val la victòria ja que, en cas d’empat, passàvem nosaltres a vuitens en la lluita pels primers llocs.

El seu cos tècnic ens ha comentat que ens havien vingut a veure contra el Mislata i han vist com ens agrada jugar des del darrere i han ideat una tàctica per aturar el nostre joc combinatiu. Ells són un equip de primera en tots els aspectes: joc, tècnics i afició i han sabut com jugar-nos

1er quart: Adri + Carles + Pau C. + David + Samu + Isaac +Brian

Això és una altra història. Comença el partit amb una lluita aferrissada a la grada entre dos aficions de les de veritat (com totes es que estem veient al MIC) i la nostra que ja ha vingut amb material professional i fins i tot coreografies.

El Vic porten les cançons ben assajades i es recorden del carinyo als seus colors que els va ensenyar el seu avi!!!

Però anem al partit. Surten a jugar-nos de tu a tu i ens ha semblat un equip molt més fet que el Mislata amb una defensa prou sòlida, un mig del camp molt àgil i fent unes cobertures als seus davanters en la pressió a la nostra sortida de pilota.

Nosaltres no li perdem la cara però hem acusat una mica el terrible desgast físic del matí i ens hem trobat amb situacions més difícils per jugar ràpid al mig i sortir amb la pilota amb més contundència des del darrere i davant ens costava molt crear ocasions clares ja que ells es cobrien bé i ens feien un dos a un a la que badéssim una mica.

0 a 1: al minut nou que no traiem amb claredat una pilota des del darrere, ens la prenen i ens fan el primer gol.

2on quart: Antonio + Carles + Ferran + Pau E. + Bitxo (David) + Pol (Brian)+ Roger (Samu)

0 a 2: al minut dos jugada de córner i gran rematada del seu davanter per anar-se’n al marcador. Els nostres nens han acusat una mica el cop ja que veien que no podien amb el Vic, la banqueta que reacciona amb els canvis que creu que li donaran més profunditat a l’equip. Apretem a dalt però ells a la contra que ens fan agafar atacs de nervis i les seves jugades d’estratègia són molt bones i fan que a la grada ningú es pugui estar assentat. Partit molt vibrant.

1 a 2: al minut deu que el Pau Estela recupera una pilota en una sacada seva, la posa al Brian que fa la jugada del gol.

Va nens que queden dos minuts i encara hi ha temps!!! Però no ha pogut ser.

Llàgrimes de ràbia a l’equip per no poderse classificar i jugar-se els quartos contra el Barça però ORGULL INMENS ja que estan fent un magnífic torneig TOTS ELS NENS.

Demà comença la segona fase on intentarem arribar el més lluny possible en la fase de consolació. Jugarem contra el Edfor Orgèlia quart classificat del seu grup. Ànims nens i a tirar endavant.

ÀRBITRE:

INCIDÈNCIES: avui la pluja ens ha respectat. Agraïr el suport del mes petits de tots que amb les seves boniques cançons els nens del Pre-Benjami ens han ajudat i molt.