F.E. Atlètic "A" - Mas Catarro "A"
Diumenge 6

Maig
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Mas Catarro "A"

Arribàvem al partit contra els veïns i amics del Mas Catarro amb sentiments enfrontats.

Per una banda veníem “catxondos” del bon joc fet a Andorra, una mica encantats amb el tercer lloc i una mica preocupats pels bons amics (l’Àlex i el Javier van ser companys nostres i els trobem, a ells i a les famílies, molt a faltar. La gent maca sempre es troba a faltar) ja que estan perillant el baixar de categoria.

1er quart:  Adri + Carles + Ferran + Pau E. + Roger + Isaac + Pol

0 a 1: al minut set que treuen una falta i excel·lent rematada de cap a gol

Aquest ha estat un quart on els nens han fet bones triangulacions però no acabem de crear ocasions clares davant de porteria.

2on quart:  Antonio + Pau C.+ Carles + David + Bitxo + Brian + Samu

Seguim sense finalitzar les jugades ‘atac i fa que els nens de Mas Catarro puguin generar contraatacs.

Ha estat un quart molt lent i no hem estat capaços de crear jugades clares de perill. Ells estan molt ben posicionats al camp i la imatge que donen no es la d’un equip de la part baixa de la classificació.

3er quart: Adri + David  + Carles + Pau E. + Samu + Roger + Pol

0 a 2: al minut quatre que retrasem a porteria per fer el nostre regalet habitual  i gol d’ells

1 a 2: ens refem al minut següent amb una pujada per la banda del Samu que, en voler-la centrar, la introdueix a porteria.

2 a 2: al minut vuit que tornem a ser nosaltres i en una jugada de combinació que tornem a obrir a la banda esquerra on el Samu la penja i el Roger remata a gol.

En aquest quart l’àrbitre s’equivoca en un claríssim penal que li fan al Pau Estela dins de l’àrea.

4at quart: Antonio + Carles + Bitxo + Ferran + Brian + Pau C. + Isaac (Samu)

2 a 3: al minut quatre que ens les prometíem molt feliços quan tornem a perdre una pilota i deixa al davanter sol davant l’Antonio i gol

3 a 3: però tornem a empatar al minut següent en una altra pujada per la banda, aquest cop del Brian, on se’n van dels seus defensors i la posa dintre l’àrea on l’ Isaac a la segona rematada fa gol.

Fins el final del partit que ho hem intentat de totes les formes però no ha estat possible, avui molts tenien el cap en altres coses i no s’han pogut centrar en el seu bon joc habitual.

També cal destacar que el Mas Catarro ha vingut a jugar-nos de tu a tu i ho han aconseguit.