Igualada "C" - F.E. Atlètic "A"
Dimecres 9

Maig
Igualada

Estadi Les Comes

Igualada "C"
F.E. Atlètic "A"

Avui hem disputat el partit que vam tenir que ajornar pel nostre desplaçament a Andorra i la veritat que l’excepcionalitat de l’horari pot haver influenciat en que molts nens han estat absents. Cert es que l’horari tampoc es l’habitual pels d’Igualada però a còpia d’anys que un veu que tenim un equip amb qualitat però influenciable.

1er quart:  Adri + Carles + Pau C. + Isaac + David + Roger + Samu

0 a 1: minut cinc que el Carles recupera una pilota al mig del camp, puja fins el balcó de l’àrea i engalta un xut imparable pel porter.

Bon inici del partit on els nens han començat a jugar amb certa facilitat i al darrere estem força segurs.

Davant els collem molt i a ells els costa treure la pilota amb claredat

2on quart:  Adri + Ferran + Carles + David + Pau E. + Bitxo + Pol

Comença el quart i aquí sembla que alguns nens han desconnectat les bateries ja que hem perdut una mica l’ordre en el joc i ells s’han vingut a dalt, no hem generat accions d’atac clares.

1 a 1: al minut set que algú no s’enrecorda del terme mans involuntàries i ens piten penal en contra

2 a 1: dos minuts mes tard que ens agafen amb els pixats al ventre ... pujada al contraatac per la banda esquerra, la marca que pressiona fins el córner però el davanter ens dribla i la cobertura arriba tard i tampoc el pot parar, xuta a porta sense angle i golàs en contra.

Anem al vestuari i a veure com el Campe ho pot arreglar ...

3er quart: Adri + Carles + Roger + David + Pau C. + Isaac + Samu

2 a 2: tornet amb ganes i al minut ú que el Roger puja per la banda amb velocitat (el podrien haver multat i treure tots els punts!!!) i quan la vol posar que li surt un golàs per tot l’escaire.

2 a 3: al minut cinc que la recuperem al mig, el Carles li fot gardela i el rebot del porter l’agafa el Samu amb la canya a punt per posar-nos pel davant.

Sembla que la xerrada al vestuari ha sorgit efecte ja que estem intentant el xut des de la llarga distància i sembla que volem moure la pilota amb rapidesa. Però ells estan més intensos.

3 a 3: al minut vuit que comença la festa de les faltes prop de l’àrea. La xuten molt malament però rebota al pal i entra mansament a gol.

4at quart: Adri+ Ferran + Carles + Pau E. + Pol + Bitxo (Roger) + Samu

Quart sense més història que tenir que suportar un reguitzell de faltes en contra que no han servit per decantar el marcador.

Sembla que el MIC d‘Andorra ha fet més mal que bé ja que vam veure un bon joc i ens vam veure al nivell d’equips de primera divisió però això, si ho interioritzem al cap i no a les cames, ens està fent més mal que bé. Esperem que el diumenge a Cornellà torni a sortir la mandarina mecànica. El líder ens espera!!!

ÀRBITRE: ell ja ho ha intentat ja però no ha pogut ser ... al final el resultat és un empat ...

INCIDÈNCIES: avui hem trobat a faltar al Brian i a l’Antonio