Cornella "C" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 13

Maig
Cornellà del Llobregat

Mpal. de Cornellà

Cornella "C"
F.E. Atlètic "A"

Hi ha coses que un no pot entendre i, no pretenc justificar la derrota, però es inacceptable que passin coses com les que varem viure a Cornellà. El camp un patatal + fer 3 camps de futbol 7 és una errada ja que el creuament de pilotes entre el tres partits es continu + jugar amb pilotes d’uns grans magatzems esportius que més semblen per jugar a la platja de Sitges + un àrbitre amb ganes de sortir a la foto ... Tot això va fer que tots ens desquiciessim una mica ... si fins i tot li van treure targeta al Campe.

1er quart:  Antonio + Carles + Pau C. + David + Brian + Roger + Samu

0 a 1: als pocs segons que traiem de banda, el David la rep i assisteix al Brian que fa gol. Encara no estàvem tots els pares assentats que semblava donàvem la sorpresa a casa del líder.

Els manteníem a ratlla amb un gran partit del David que es va multiplicar en l’organització i en defensa.

1 a 1: al minut nou que, dominant el partit, ens agafen en un contraatac per plantar-se davant l’Antonio i establir l’empat.

2on quart:  Adri + Ferran + Carles + David + Pau E. + Pol + Isaac

El "desmadre" en negatiu.

2 a 1: al minut ú que no hi ha manera de controlar la pilota Delial, la perdem en defensa i s’avancen al marcador.

3 a 1: al minut dos; la pilota que volta el balcó de l’àrea i la nostra manca d’intensitat que els deixem la pilota franca per que ens facin el tercer.

4 a 1: minut tres que els estem intentant collar-los al seu camp, ens la prenen i en la millor jugada de combinació que li he vist al Cornellà (o és l’única, ara em feu dubtar) que ens fan gol

5 a 1: al minut onze que perdem la pilota al mig,xuten directe i els afavoreix el rebot.

3er quart: Antonio + Carles + Pau C. + David + Roger + Brian + Samu

Quart amb no massa història. Hem refermat les posicions del mig del camp per aconseguir para l’allau de jugades d’atac que estaven generant. L’única pega que, tanta feina a recuperar pilotes i voler-les jugar des de la cuina que ens impedeix el poder aprofundir i generar ocasions de gol.

4at quart: Adri+ Ferran (Samu) + David + Pau E. + Isaac + Brian + Pol (Ferran)

Aquí ja anem a totes però no hi ha manera de poder agafar-los en un “renuncio”.

6 a 1: minut nou que perdem la pilota en una sacada de banda i ens fan gol.

Colorin, colorat aquest desquiciant partit s’ha acabat. La setmana que ve tornem a casa amb bona gespa, pilotes normals i mides reglamentaries.

ÀRBITRE:sense comentaris

INCIDÈNCIES: avui hem trobat a faltar al Roger que, quan ha arribat al camp s’ha trobat molt malament i els seus pares se l’han endut cap a Vilafranca.