penyajovelesroquetes03
J. Roquetes "B"
F.E. Atlètic "B"

L'equip va anar de menys a més i va completar un bon partit

A partir d'un inici de partit bastant igualat, la balança es va anar inclinant mica en mica del nostre costat i a base de treball i de moure la pilota amb més velocitat es va aconseguir el premi de la victòria final.

Com és habitual, quan el rival està fresc, la pressió que efectua sobre els nostres jugadors o, a vegades, la simple acumulació de jugadors en determinades zones del camp complica molt la sortida de pilota. Això es va notar molt a l'inici del partit, tot i que el joc combinatiu del nostre equip es va anar imposant progressivament.

Sense massa arribades perilloses el Penya Jove Les Roquetes es va avançar al marcador amb un penal. A vegades aquests petits sotracs serveixen per motivar l'equip i agafar la intensitat que es necessita contra rivals d'un potencial aparentment similar. La reacció dels nois va ser ràpida, fent quatre gols seguits, i es va aconseguir un avantatge decissiu que es va poder mantenir la resta del partit.

El ritme cada vegada una mica més alt i el desplaçament de pilota cada vegada més ràpid, sobretot en els dos darrers quarts, des de darrera i obrint joc a les bandes tan aviat com era possible va fer que el joc col·lectiu dels nostres s'acabés imposant amb claredat. Les arribades a porteria van ser numbroses i els gols van anar molt repartits.

Cal seguir en aquesta línia d'esforç i insistir en el concepte del joc col·lectiu que pot convertir, a final d'aquesta temporada, aquest grup de nois en un bon equip de futbol.

Van jugar: Gerard, Polo, Joan (1), Pol, Martí, Alex (1), Oscar (1), Joel, Xavi (1), Sergi (1), Oriol Sànchez (1) i Vern (1)