cronica igualada
Igualada "F"
F.E. Atlètic "B"

La persistència dels nostres els va portar a la victòria

Tal com era de preveure, aquest partit va ser ben diferent dels darrers jugats pel Benjamí B. Es va veure un encontre equilibrat sobretot en els tres primers quarts però els nostres, amb més empenta, van decidir en el darrer periode.

L'equip rival va aconseguir dificultar el joc de l'Atlètic bàsicament amb l'acumulació de jugadors al mig del camp i mentre va aguantar físicament, pressionant on podia, ho va posar força complicat. Hi havia dificultats per jugar amb fluïdesa i costava arribar a dalt i crear ocasions clares de gol.

Es va arribar a la mitja part amb empat a 2. Amb els nostres més frescos, per les rotacions que es fan des de la banqueta, tot semblava indicar que el resultat es decidiria en el tram final de partit.

I així va ser. El tercer quart va ser de desgast, passant poques dificultats en defensa, però l'empat es va mantenir. Finalment, en el darrer quart els nostres es van imposar clarament, amb una superioritat física que no s'havia demostrat fins llavors, i amb moltes arribades a porteria que ens van permetre agafar tres gols d'avantatge. Llavors, 'Igualada ho va intentar però només va poder fer un gol i per tant el resultat va ser de 3-5 a favor nostre.

Cal destacar la persistència i determinació d'aquest equip, tècnics i jugadors. Això d'insistir fins el final, independentment que un dia es jugui millor o pitjor, és una qualitat a tenir en compte de cara el futur. Aquestes ganes de lluitar pel partit, surti bé o no, sempre donen un plus de cara a partits igualats i a partir d'ara se'n preveuen uns quants...

Van jugar Gerard, Miquel, Pol, Polo, Joan, Martí, Vern, Oscar, Alex, Oriol Sanchez, Mata, Joel (2), Sergi (2) i Xavi (1).

Per acabar, donar la benvinguda a l'equip a en Miquel, un nou porter que s'ha incorporat aquesta darrera setmana, i demanar a l'equip que segueixi treballant, ben centrat en el que demani l'entrenador, i així anar millorant dia a dia.