cronica sitges 2v
Sitges "C"
F.E. Atlètic "B"

Amb l'esperit de la segona part es pot fer molta feina...

Tal i com ja hem comentat en cròniques anteriors, sense tenir un equip físicament potent, estem davant un conjunt de nois tossut i persistent que no dóna cap partit per acabat fins que l'àrbitre no xiula el final.

Aquest dissabte, contra un dels pocs rivals que estava per damunt en la classificació i amb baixes que van obligar a alguns jugadors a jugar en posicions poc habituals per ells, ens ho van tornar a demostrar.

L'equip va sortir massa fred al principi, potser per les circumstàncies que comentavem, i el rival, sense fer res de l'altre mon, es va col·locar amb un 2-0 a favor a la mitja part. Les sensacions no eren bones i semblava que era un partit que no es podria aixecar. Ben diferent a la setmana anterior, que sempre va semblar que es podria remuntar.

Però després del temps de descans, on suposem que les indicacions dels tècnics els van convèncer que es podia aconseguir, la segona part va ser una altra història.

Tot i no fer un joc tan bo com altres dies, les ganes que hi van posar els nanos van suplir totes les mancances. El Sitges va arribar ben poc a porteria i a partir del nostre primer gol, el partit ja es va convertir en un atac continu dels nostres. No es van tenir moltes ocasions però a diferència d'altres partits, sí que va haver-hi molta efectivitat. Es aconseguir l'empat a 2 i en l'últim minut, després d'un remat al travesser que va fer pensar que ens quedariem amb la mel als llavis, va arribar el tercer gol. Un golàs, amb un remat per tota l'escaire, i esclat d'alegria de tota la canalla i dels que estavem a la grada!

Gran victòria per un equip que, tot i que el més important és que evolucioni futbolísticament de cara a propers anys, pot aspirar, vistos ja tots els rivals, a aconseguir ( per què no? ) el segon lloc de la classificació. Enhorabona a tots!

Van jugar: Gerard, Miquel, Pol, Joan, Polo, Alex (1), Marti, Oriol Sanchez (1), Vern (1), Joel i Sergi.