cronica joves roquetes 2v
F.E. Atlètic "B"
J. Roquetes "B"

Partit contra un equip molt lluitador que es va resoldre gracies a la intensitat que l'equip hi va posar i que es va mantenir quasi tot el partit.

Aquesta vegada hem de començar felicitant els nois per haver millorat en quant a la intensitat i l'actitud necessàries per afrontar un partit de competició i que tant els reclamavem darrerament. Tot i que el joc no va ser el millor que sap fer aquest equip, la victòria ha de servir per recuperar la confiança per afrontar els compromisos que queden fins a final de temporada.

L'equip va sortir amb molta empenta i determinació i aviat es va fer dominador del partit, tant en el joc com en el marcador. Contra un equip que ja sabiem de la primera volta que era molt lluitador, era bàsic posar-se per davant i marcar el terreny des del principi. Es va tenir un avantatge clar en el marcador durant tot el partit, que només es va perdre en el quart final on l'equip es va relaxar una mica més del necessari i es va arribar a un 4-3. No obstant, a partir d'aquí, els nois van saber tornar a apretar i van resoldre finalment el matx amb un resultat de 6-4.

Aquesta és la línia de lluita i intensitat que a tots ens agrada i ara cal tenir confiança i calma perquè l'equip torni a jugar bé, tal com va demostrar que era capaç de fer en molts partits de la primera volta. Felicitar doncs als jugadors i també a l'equip tècnic, ja que va fer uns retocs respecte l'esquema habitual, amb el canvi de posició d'alguns elements, que des del nostre punt de vista van ser clarament beneficiosos pel rendiment global de l'equip.

Lamentar només la lesió durant la setmana passada d'en Gerard, un dels nostres porters, que estarà uns quants dies de baixa. Donar-li molts ànims perquè es recuperi el més aviat possible i pugui tornar a l'equip el més ràpid que pugui, que el necessitem!

Van jugar: Miquel, Pol, Joel, Joan, Polo, Vern, Oriol Sanchez (2), Martí (1), Mata (1), Alex (1), Sergi, Oscar (1) i Xavi.