cronica mas catarro 2v
F.E. Atlètic "B"
Mas Catarro "B"

Partit dominat de principi a fi, amb poca oposició, i amb un resultat final que encara podriem considerar curt.

Aquests són un tipus de partits que, pel poc nivell d'exigència que suposen, podriem dir que no contribueixen en gaire a la millora i progressió de l'equip. Si no es fa necessària una màxima intensitat ni un bon joc per tenir opcions de guanyar és molt difícil que el grup progressi i vegi que ha de fer certes coses per anar millorant.

Aquí sí que es fa necessària la reflexió de que, potser competint en categories superiors, això no passaria i el nivell d'exigència de cada jornada contribuiria a una millora més ràpida dels equips, tant a nivell individual com col·lectiu. Potser es patiria una mica més a nivell classificatori però a ben segur que per la formació dels nostres jugadors seria molt positiu.

El partit es va dominar des del primer minut fins l'últim i el nostre porter pràcticament no va haver d'intervenir en cap jugada de perill en tota l'estona. Tot i no tenir ni una intensitat gaire alta ni una circulació de pilota massa bona, es va arribar a la mitja part amb un marcador de 2-0 i amb un gran número d'ocasions de gol no materialitzades. A partir de la mitja part, el ritme de joc va ser una mica més alt, especialment en el tercer quart, i aconseguint convertir les oportunitats que es van tenir, es va arribar al marcador final de 9-0, que encara podem qualificar de curt.

Esperem que aquest partit ens serveixi com a preparació del partit intersetmanal que hem de jugar el proper dimarts a Vilanova, ajornat dissabte passat per la participació al MicFootball 7 d'Andorra.

Van jugar: Miquel, Pol (1), Joan, Polo, Joel, Alex (1), Mata (2), Vern (3), Martí, Oriol Sànchez, Sergi (1) i Xavi (1)