cronica masquefa 2v
Masquefa "B"
F.E. Atlètic "B"

Una vegada més, contra un rival amb un potencial clarament inferior, el nostre equip no va ser capaç de donar la talla

No cal parlar gaire d'aquest partit en concret perquè no deixa de ser una repetició d'altres partits que hem vist aquesta temporada: contra rivals que són inferiors l'equip no té l'actitud necessària i no es capaç de competir bé. Encara que tinguéssim quatre baixes són partits que no ens haurien de presentar gaire dificultats.

Això és clarament un dels objectius a millorar d'aquest grup, que podem considerar nou d'aquest any, i per tant hem de pensar que hi ha un bon marge de millora i camp per endavant per treballar-hi.

Es un conjunt que tan aviat competeix bé contra un equip com, al cap d'una setmana, és incapaç de fer-ho contra qualsevol altre. Als tècnics els correspondrà acabar d'analitzar en el que resta de temporada quines són les mancances i les virtuts d'aquest conjunt i millorar-lo de cara a competir en condicions l'any vinent.

Van jugar: Miquel, Polo, Joan, Joel, Pol, Alex, Sergi, Mata, Martí (1) i Xavi (1)