cronica ribes 2v
Ribes "C"
F.E. Atlètic "B"

Aquest és l'equip que voldriem veure sempre, amb una gran actitud per part de tots els jugadors i amb moltes ganes de guanyar els partits.

Ja feia dies que trobàvem a faltar un partit com el que vam veure aquest dissabte contra el Ribes. L'equip, esperonat pel cos tècnic, va sortir al camp amb la determinació d'endur-se la victòria cap a Vilafranca i ho va aconseguir de forma absolutament justa.

Malgrat uns primers minuts amb alguns dubtes, que el rival va aprofitar per marcar el primer gol, els nois aviat van veure el que el partit demanava i ho van fer prou bé: bona intensitat per part de tots els jugadors en totes les zones del camp, lluita per totes les pilotes i sobretot anticipació en moltes jugades a l'acció del contrari. Això els va permetre en molts moments agafar el rival mig descol·locat i jugant bé i ràpid la pilota es van anar creant bones jugades i ocasions de gol. Tant és així que es va passar de l'1-0 a l'1-5 a favor nostre, amb diversos gols producte de jugades molt maques que feia dies que no veiem.

En el darrer quart, el Ribes va canviar de forma de jugar i va posar més gent al davant. Va haver-hi uns moments de desencert que van propiciar dos gols en contra però es va poder reconduir la situació i aconseguir finalment una victòria totalment merescuda.

Felicitar els nois per aquest partit i desitjar que l'últim que queda sigui com aquest o, si pot ser, encara millor!

Van jugar: Miquel, Gerard (que va tornar després de la lesió), Joan, Pol, Joel, Polo, Alex, Martí, Oscar, Oriol Sanchez (3), Vern, Sergi (1) i Xavi (1).