F.E. Atlètic "C" - B. Vilanova "A"

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
B. Vilanova "A"

Molt de fred al camp i calor a les grades

Sota un bon fred els nois del David van sortir al camp lluitadors i amb il·luisió, però nomès encaixar un parell de gols els ànims van anar per terra i en el fútbol si no hi ha motivació i ganes poques coses es poden fer. El Vilanova "A" no va ser superior en tècnica pero si en esforç i coratge i aquesta es la difèrencia.

El Benjami "C" tè jugadors de gran nivell, jugadors amb tècnica, jugadors ràpids, jugadors golejadors,... però els hi falta molts minuts al camp. Amb això vull dir que els pares creiem que els hi falta posicionament quan no tenen la pilota, es a dir quan l'equip ataca els jugadors estàn ben col.locats, però quan perden la pilota no saben que fer.

I també els hi cal assajar jugades bàsiques com treure la pilota de banda, col.locació de la barrera en cas de falta contrària, sapiguer desmarcar-se d'un jugador i sapiguer marcar-lo o fins i tot assajar la sortida de la pilota desde la porteria.

Son petites coses que esperem que amb el temps els nois les aprenguin i ens fagin disfrutar de futbol de veritat i el resultat sera el de menys.