F.E. Atlètic "C" - J. Roquetes "A"
Diumenge 29

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
J. Roquetes "A"

Una victòria que feia falta.

El diumenge 29 al Camp del Vilafranca es va tornar a veure un Atlètic motivat i lluitador però amb la difèrencia que aquesta vegada el resultat va estar a favor nostre. Desde els primer minuts els nois del David van sortir al camp amb molta força i pressionant a la Jove "A" desde la seva àrea i això els hi feia impossible poder jugar la pil.lota.

L'atlètic va tenir moltes oportunitats de gol però els nervis i la mala sort no feien pujar el marcador però si que servia perqué la gran afecció del Benjami "C" animés com si fos una final de la "Champion". La fundació movia la pil.lota amb molta fluïdesa i tècnica i cal felicitar a tots els jugadors desde el porter Oriol que va fer unes parades impressionats, el Francesc per la seva velocitat, l'Axel per la seva tenacitat, el Ruben pels seus driblings, l'Eric per la seva tècnica, el Maldo per estar sempre desmarcat,  el Ferrer per lluitador, el Robert per la seva constància, l'Isma pel seu coratge, el Jordi per estar sempre atent, l'Alejandro per la seva enèrgia, l'Oriol per la seva valentia, el Martí per la seva força i el Marc per la seva sang freda.

Felicitar també al cos tècnic (David i Pablo)  i al nostre estimat delegat Luís per portar sempre una manta pels nois de la banqueta.

En contra: Moltes jugades individualistes d'alguns jugadors que al final no aporten res i cal treballar sobre aquest tema.