F.E. Atlètic "C" - Vendrell "C"

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Vendrell "C"

Un Atlètic superior no pot amb el Vendrell, que cada vegada que arribava a la porteria ens feia un gol.

Dissabte al camp de Vilafranca vam tornar a veure com perdiem novament 3 punts i ens anem enfonsant en mica en mica al final de la classificació. Aquestes alçades els nois del David tenen que sortir al camp amb ganes desde el primer minut i no esperar a l'últim quart per remontar el partit, tambés es cert que la Fundació va tenir moltes oportunitats de gol que no pas el Vendrell, però el resultat es el que hi ha.

La Fundació sortia al camp a batzegades i tant teniem un part ensopida i lenta com teniem una altre part amb energia i positivisme.

Esperem que aquesta ratxa de mala sort desaparegui amb el dinar que els pares novament tornen a preparar per a consolidar que el Benjami "C" es més que un equip de futbol ja que retrobar-nos tots ( jugadors, pares i mares i entrenadors) fa que ensagermanem i compartim vivències gaudint com si fosim una gran familia.

BONA SETMANA SANTA A TOTS I ENDEVANT ATLÈTIC.

NOTA: Caldria que els jugadors sapiguesin les ordres bàsiques de l'arbrit ja que sempre estàn una mica despistas per saber qui te que sacar de banda.