F.E. Atlètic "C" - Igualada "G"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Igualada "G"

Moltes ocasions de gol a favor de l'atlètic i poca fortuna

El tercer partir que es va disputar al camp de Vilafranca semblava de bon començament que la victòria seria a favor de la fundació, però de res va servir els xuts de porteria per part de els nois de la fundació.

L'atlètic va tenir durant les 4 parts del partit un 80% de poseció de la pilota i dominava el partit amb claretat i amb un joc amb passades de l'esfèric a les bandes i amb centrades dignes d'admiració, però amb una jugada l'Igualada va acabar marcant un gol. A la segona  part l'Igualda va tornar a marcar un altre gol amb una jugada sense ordre ni tècnica però que va agafar als nois desprevenits.

L'úitima part un gol en pròpia porteria de l'Igualada va donar un aire esperançador a l'atletic però tots els xuts no arribaben al fons de la porteria i més d'un va anar al pals. Així el partit va finalitzar amb un 1-2 a favor de l'Igualada "g" deixan la boca amb un gust agri després d'encaixar dues derrotes consecutives.