F.E. Atlètic "C" - Calafell "C"

Juny
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Calafell "C"

Dissabte els nois de la Fundació van disputar l'últim partit de lliga amb l'Escola de Futbol Base Calafell. Amb un resultat a favor del visitant per 2-4.

El partit va començar amb la pressió que ens te acostumats el Calafell amb jugades un contra un amb cargues il·legals molt fortes per l'edat dels nens que el que tenen que fer es un joc més brillant i net i no un joc brut i de força física. Torno a repetir que el Calafell te dos jugadors molt dubtosos per la seva edad però que personalment crec que al final el que surten enganyats son ells mateixos. L'atlètic va saber plantar cara amb jugades molt maques que començaven desde la defensa i que amb 3 passades ja estaven encarats a la porteria contraria però aquesta temporada la sort no ha estat de cara de la Fundació i la pilota es va estavellar 3 vegades als pals de la porteria del Calafell. L'actitut del Benjami "C" va ser la de tot un campió que va lluitar per remontar un partit realment complicat, però la bonança dels jugadors i la mala sort va impedir el triuf al final de la temporada.

Aquest equip futbolisticament te molt per apendre, però son joves i estàn a dins d'una de les millors escoles de futbols, però el que si que a guanyat el Benjami "C" a sigut es amb amistat i deportivitat i això a estat gràcies en primer lloc pels nostres entrenadors David i Pablo i del delegat Luis, que encara que el resultat fos d'escandol sempre han tingut una actitut positiva cara als jugadors i que sempre han intentat que tots els nois juguesin les mateixes parts sense fer cas del resultat i per fer això s'ha de ser valent per afrontar desprès resultats negatius i critiques. I també cal donar les gràcies a tots els pares i mares que partit darrera partit han estat animant a l'equip i que per reforçar els vincles i fer un equip de germanor han organitzat partits de futbol entre pares i fills, calçotades i dinars amb un ambient increible.

A TOTS MOLTES GRÀCIES I ENDEVANT ATLÈTIC