dsc00997
Bonaventura "A"
F.E. Atlètic "C"

El temps afegit i els nervis fan que un partit guanyat acabes empatat.

Un altre camp de sorra més ample que llarg i un arbitratge massa sever impededeix que la Fundació marxi cap a casa amb tres punts i es te que conformar amb un empat.

El partit va començar puntualment a les 9 del matí, amb un camp de sorra amb unes mides molt estranyes i que em prou feines es veien les linies blanques, però gràcies al bon joc dels nois el dorsal 8 (Robert) va inaugurar el marcador amb gran gol, al minut 10 el Martí (dorsal 14) salva un gol de sota els pals i acaba la primera part amb un bon gust de boca.

La segona part desprès d'una bona jugada desde el mig del camp el Francesc(dorsal 2) fa una passada en profunditat cap el dorsal 9 (Ismael) i ràpidament fa una centrada que el dorsal 6 (Maldo) remata amb un fàntastic gol. L'aegria va durar poc ja que el Bonaventura aprofita la tranquilita de l'atlètic i acaba marcant un gol.

Una tercera part d'infart i molt destacada ja que el dorsal 15 ( Marc) fa dos gols després d'unes grans jugades que començen desde la porteria de l'Atlètic i fa que tots els jugadors prenguin part del gols. Però tornà a passar el mateix una vegada els jugadors de l'atlètic es pensen que el partit està gunayat el Bonaventura torna a marcar dos gols acabant la tercera part amb un 3-4.

L'ultima part va ser molt nerviosa i l'arbrit massa exigent va acabar pitant un penalt a favor del Bonaventura a causa d'una pilota que va rebotar i va tocar un braç del jugador Ruben (dorsal 4) uns braços que en tot moment estaven enganxats al seu cos i per mala fortuna la pilota que estava donant tombarelles pel mig de l'area va acabar impactant entre mig cos i mig braç. Però gràcies a una bona parada del porter Toni (dorsal 1) el gol no va ser possible.

Una vegada el temps del partit acabat i ja amb temps afegit el Bonaventura empata i una vegada empatat el arbrit finalitza el final del partit.

L'Atlètic marxa cap a casa amb un punt i queda 9 de la clasificació i sobretot amb molta lliga per endevant.