Ribes "A" - F.E. Atlètic "A"

Gener
Sant Pere de Ribes

Zona Esp. Bosc de Plaça

Ribes "A"
F.E. Atlètic "A"

tres punts molt valiosos

Partit molt ben plantejat pel nostre entrenador Paco, que va aconseguir que els nostres jugadors ofeguessin, durant tot el partit, als nostres contrincants.

Amb cinc baixes ens varem presentar al camp del Ribes amb l'il·lusió de treure els tres punts; el Nico per sanció, en Mourat, en Xavi, i en Bolea, i el porter Jose, que espero que tornin aviat!. Però tal com he dit, varem començar a apretar-los des de el primer minut, creant diferents ocasions de gol, quan al voltant del minut trenta de la primera part arribar el primer i únic gol del partit, jugada elèctrica per la banda d'en Dani Torreño: que per ser ahir va fer el millor partit de la temporada. Va centrar perquè el nostre davanter centre Eric nomes tingues que empenya la pilota a dintre per marcar. Abans de la mitja part encara tinguerem un parell de ocasions més.  A la segona part ells van sortir amb molta més presió i bastanta duresa, pero com he dit abans el bon plantejament i el gran esforç dels nostres, feia que fóssin incapaços de marcar un gol.  Cal dir, que nosaltres també tinguerem alguna oportunitat de marcar algún gol més. Felicitats a tots pel vostre esforç i lluita!!, que després de les festes encara s'agraeix més.  Continuant així aviat tornarem a estar entre els tres primers.  Josep Sadurní.